Forum Pompieri Militari si Civili
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) - Versiune printabilă

+- Forum Pompieri Militari si Civili (http://forum.pompierii.info)
+-- Forum: Comunitate pompieri (/forum-comunitate-pompieri)
+--- Forum: Servicii profesioniste pentru situații de urgență (/forum-servicii-profesioniste-pentru-situa%C8%9Bii-de-urgen%C8%9B%C4%83)
+--- Subiect: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) (/subiect-inspectoratul-general-pentru-situatii-de-urgenta-igsu)



Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) - Doru - 26-08-2010 10:42 AM

Sectiune dedicata prezentarii utilizatorilor din Inspectoratul General

[Imagine: Stema_IGSU_color.png]


RE: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) - Covalciuc Bogdan - 13-11-2010 07:00 PM

Romanian Firefighters( Pompierii romani)



Sursa : you tube / nerva1984


RE: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) - Covalciuc Bogdan - 27-11-2010 01:11 PM

Inspector general - General locotenent VLADIMIR SECARÃ : „Ţara nu arde. Chiar vă spun, nu arde“


INTERVIU "CATAVENCU"


RE: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) - Covalciuc Bogdan - 29-11-2010 06:46 PM

01 ianuarie 2011 ....


RE: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) - Covalciuc Bogdan - 29-11-2010 07:01 PM

@112 ...cred ca este corect si normal sa vorbim pe forum ..nu prin mesaje private !
Revenind la intrebarea ta: "Atunci vor veni sau de atunci intra in vigoare ?
Presupunere sau informatie din sursa sigura ? "
Atunci intra in vigoare !...sursa este sigura ! ... sper ca nu vrei sa stii si sursa ?..Glumeam !


RE: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) - Covalciuc Bogdan - 29-11-2010 07:32 PM

Nu este nici o problema ...@ 112 ...informatia este din sursa IGSU ...
PS :..exista o mica rezerva la toate informatiile din IGSU !...dar nu iese fum fara foc !


RE: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) - enviro - 24-12-2010 06:05 PM

(26-11-2010 04:31 PM)Covalciuc Bogdan Scris:  IMPORTANT !
A aparut noua organigrama a Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta in monitorul oficial 790 din 25 11 2010 !
Monitorul Oficial nr. 790/2010 pdf . Download Documents

Urmeaza organigramele Inspectoratelor Judetene pentru Situatii de Urgenta ....... !

Organigrama IGSU, format A4 landscape!


RE: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) - Covalciuc Bogdan - 04-02-2011 10:47 PM

Monitorul Oficial nr. 0096 din 04 Februarie 2011
Actul nr. 16 din 04 Februarie 2011
Emitent: Primul-Ministru
Decizie privind imputernicirea domnului colonel Lucaciu Marcel-Sorin pentru a indeplini atributiile functiei de inspector general al Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta

CLICK AICI MONITORUL. Oficial. Partea I nr. 96 04 Februarie 2011

Echipa Forum Pompierii va ureaza succes domnule Colonel Lucaciu !


RE: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) - Covalciuc Bogdan - 08-02-2011 07:05 PM

ULTIMA ORA !
Raed Arafat Bilant IGSU/2010 Marţi, 8 februarie a.c

Citat:Vrem ca în 2011 să avem SMURD în toate judeţele ţării
Raed Arafat a declarat că SMURD va mai primi 50 de maşini în 2011 , din care aproximativ 30 vor fi trimise în zonele unde nu există acest serviciu.
Arafat a precizat că şase judeţe ale ţării nu au SMURD, însă obiectivul este ca şi acestea să fie acoperite, în anul 2011.
Subsecretarul de stat a mai spus că, în prezent, există 193 de echipaje SMURD la nivel naţional, numărul acestora fiind în creştere, în baza "unui plan bine structurat".
Acesta a mai spus că s-a reuşit scăderea timpului de sosire a echipajelor în mare parte a ţării, însă a amintit că prevederile Legii 95 stabilesc 2014 ca termen limită pentru ajungerea la anumiţi timpi de reacţie.
"În zona urbană, la cazurile de prim-ajutor să nu depăşească opt minute, ceea ce înseamnă timp de deplasare şase minute, iar echipajele medicale de urgenţă să ajungă în maximum 15 minute, iar în zonele rurale, echipajele de prim-ajutor în 12 minute maximum, iar cele de urgenţă în 20 de minute, incluzând şi partea aeriană ", a explicat Arafat.
Subsecretarul de stat a precizat că au fost unele probleme în anumite judeţe în ceea ce priveşte echipajele de prim-ajutor pe structuri civile, respectiv faptul că, în contextul recesiunii, autorităţile locale nu mai pot să asigure personalul.
Spre exemplu, în judeţul Iaşi s-au desfiinţat trei-patru echipaje SMURD în zone complet izolate, Raed Arafat subliniind că acest lucru reprezintă o întoarcere în timp.

Raed Arafat a mai spus că, în 2010, o dată la trei minute s-a înregistrat o intervenţie IGSU, iar o dată la 3,5 minute o intervenţie SMURD.

"Este o cifră care trebuie să ne atragă atenţia că într-adevăr, cum sunt şi celelalte servicii de urgenţă, suntem într-un război continuu cu timpul şi cu boala şi încercăm de fiecare dată să câştigăm, dar din păcate este imposibil", a atras atenţia subsecretarul de stat.

El a apreciat colaborarea cu structurile MAI, inclusiv Centrul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă şi IGSU, amintind de inundaţiile din iunie-iulie 2010, perioada de caniculă şi aplicarea Planului Roşu, în premieră, la incendiul de la Maternitatea Giuleşti.

Referitor la incendiul de la Maternitatea Giuleşti, din august 2010, Arafat a spus că "a fost o concentraţie majoră de forţă încă din primele minute" şi că personalul medical a fost suplimentat în cel mai scurt timp, neexistând în niciun moment lipsă de echipamente sau echipaje de intervenţie.

"Cel mai important a fost modul comun de coordonare. Împreună am reuşit să gestionăm o situaţie în care dacă întârziam un minut-două nu mai aveam niciun supravieţuitor şi totuşi, din fericire, avem cinci supravieţuitori", a conchis Arafat.

Totodată, potrivit bilanţului IGSU pe 2010, au fost operaţionalizate 14 module ale serviciilor mobile de urgenţă, reanimare şi descarcerare la nivelul a cinci inspectorate pentru situaţii de urgenţă judeţene (Botoşani, Harghita, Maramureş, Neamţ şi Vrancea), numărul acestora ajungând la 193 de echipaje dispuse în 35 de judeţe şi în municipiul Bucureşti.

Serviciile mobile de urgenţă, reanimare şi descarcerare au intervenit, în medie, la 407 cazuri pe zi, fiind asistaţi 139.584 de adulţi şi 12.015 copii. Faţă de anul 2009, a crescut atât numărul cazurilor de urgenţă la care au participat echipajele SMURD (cu 41 la sută), cât şi numărul persoanelor asistate (cu 57 la sută). Timpul mediu de răspuns al SMURD a fost de nouă minute.

sursa http://www.facebook.com/home.php#!/notes/mihaela-arion/raed-arafat-bilant-igsu2010/152317391488442


RE: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) - Covalciuc Bogdan - 14-02-2011 06:45 PM

Ordin de la Igaș: “Noul șef al IGSU trebuie să evalueze toate unitățile județene”

Citat:Având în vedere că unul dintre minusurile evidențiate cu ocazia bilanțului pentru anul 2010 a fost comunicarea, ministrul de Interne i-a stabilit noului șef al IGSU un deathline pentru evaluarea situației din teren. ”Aveți trei luni la dispoziție să vă deplasați în fiecare județ și să stați de vorbă cu șefii inspectoratelor județene și cu toate personalitățile care au putere de decizie în fiecare județ, să faceți o evaluare a stării de fapt în fiecare județ, în ceea ce privește dotarea și colaborarea cu celelalte instituții”, i-a transmis ministrul de Interne, Traian Igaș, colonelului Marcel Lucaciu, noul șef al Inspectoratului General pentru Situații de Urgență.

”Cred că de aici putem să pornim în tot ceea ce ne propunem în 2011. Ați amintit mai deveme la neajunsuri comunicare. Aveți posibilitatea în deplasările pe care le faceți să comunicați și să găsiți acele pârghii de comunicare cu toate structurile, pe toate palierele. Aminteați că înzestrarea nu este cea pe care o doriți. Lucrurile pot fi perfecționate și am toată deschiderea să găsim cele mai bune soluții pentru a dota fiecare inspectorat în parte și fiecare structură în parte, pe măsura bugetului”, a continuat ministrul. De asemenea, Igaș i-a spus colonelului Lucaciu că în deplasările pe care le va face în perioada următoare în teritoriu să-I convingă și pe reprezentanții administrațiie publice locale să participle financiar la dotarea unităților de pompieri. ”În deplasările pe care le veți care în județe puteți să-i convingeți toți cei care au putere de decizie și putere financiară să găsim un mod de a colabora astfel încât și acele structuri administrativ-teritoriale să contribuie la dotarea unităților”, a mai afirmat ministrul.

SURSA : http://www.promptmedia.ro