Evaluarea subiectului:
- 14 voturi - 4.71 în medie
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Autospeciale pentru stins incendii - "Made in România"
|
Autor |
Mesaj |
Covalciuc Bogdan
Administrator
Mesaje: 14,624
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 6420
Given 19009 thank(s) in 7934 post(s)
|
RE: Autospeciale pentru stins incendii - "Made in Romania"
APC SR -104
În anul 1958 a fost asimilată prima maşină de stins incendii, construită pe un autoşasiu special fabricat pentru autospeciale PSI, tip SR 104, cu suprastructura carosată în care s-a prevăzut şi cabina pentru servanţi. Restul caracteristicilor autospecialei sunt similare cu APC-SR 101, cu precizarea că tractiunea era 4x4 si puterea motorului a fost sporită la 100 CP .
Citat:Alarmarea subunitatii de pompieri! Se executa predarea-primirea "anuntului de incendiu", de la radiotelefonist la seful garzii de interventie. Autopompa cisterna Steagul Rosu - 104, tip 1958, model I.
SURSA : @Toni
Multumim Toni pentru foto !
"Audacia Et Devotio"
Cutezanță, îndrăzneală, curaj şi devotament.
|
|
26-11-2016 05:28 PM |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Covalciuc Bogdan
Administrator
Mesaje: 14,624
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 6420
Given 19009 thank(s) in 7934 post(s)
|
RE: Autospeciale pentru stins incendii - "Made in Romania"
ATI SR -104 UMT
ASpFGI SR -104
APC SR 104
În anii 1961-1963 sunt asimilate ultimile trei tipuri de autospeciale p.s.i., construite pe şasiu SR 104 şi anume: autotunul de stins incendii cu blindaj pentru rezistenţă la explozii, autospeciala de lucru cu spumă destinată subunităţilor amplasate pe platformele petrochimice şi autospeciala auxiliară pentru evacuarea fumului, gazelor şi de iluminat.
Cele trei tipuri de autospeciale s-au fabricat în serie limitată, în total circa 90 autospeciale, aceasta datorându-se sistării fabricaţiei autoşasiului SR 104 la Uzinele Steagu Roşu Braşov, în legătură cu asimilarea în producţie a unei noi generaţii de autocamioane echipate cu alte tipuri de motoare (renumitele Carpaţi şi Bucegi, prevăzute cu dublă tracţiune).
"Audacia Et Devotio"
Cutezanță, îndrăzneală, curaj şi devotament.
|
|
28-11-2016 07:58 PM |
|
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
Covalciuc Bogdan
Administrator
Mesaje: 14,624
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 6420
Given 19009 thank(s) in 7934 post(s)
|
RE: Autospeciale pentru stins incendii - "Made in Romania"
O nouă fotografie deosebită .....
APCU SR 132 Carpati si APC SR -104
Citat:Compania Regele Ferdinand alias Compania a II a PCI alias Detasamentul 2 alias Detasamentul de pompieri Obor. 1970
SURSA foto : Toni
APCU SR 132 Carpati
Autopompa cisternă uşoară tip SR 132 asimilată în1963 şi fabricată timp de 5 ani ( 350 buc.) dispunea de un cazan de apa de 1500l apă si un rezervor de 45 kg spumogen praf ce îi permitea să producă 5m3 de spumă ; pmpa centrifugă asigura un debit de 2500 litri/min. la 8 bar.
Era echipat cu motor V8, benzina, dezvoltat pe baza unei licente Ford, de 5025 cmc, 140 CP si avea o greutate totala de 7,5 tone (4x4, axa spate cu roti simple, prinderea jantei cu 6 prezoane, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central.
APC SR -104
Citat:În anul 1958 a fost asimilată prima maşină de stins incendii, construită pe un autoşasiu special fabricat pentru autospeciale PSI, tip SR 104, cu suprastructura carosată în care s-a prevăzut şi cabina pentru servanţi. Restul caracteristicilor autospecialei sunt similare cu APC-SR 101, cu precizarea că tractiunea era 4x4 si puterea motorului a fost sporită la 100 CP .
"Audacia Et Devotio"
Cutezanță, îndrăzneală, curaj şi devotament.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 02-12-2016 08:26 AM de Covalciuc Bogdan.)
|
|
02-12-2016 08:12 AM |
|
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
|
Bine ai venit, Vizitator! |
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.
|
Sustinem | |
|
|