Evaluarea subiectului:
- 14 voturi - 4.71 în medie
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Autospeciale pentru stins incendii - "Made in România"
|
Autor |
Mesaj |
nvp_playboy
Utilizator nou
Mesaje: 4
Alăturat: Jan 2012
Locatie:
Thanks: 0
Given 5 thank(s) in 4 post(s)
|
RE: Autospeciale pentru stins incendii - "Made in Romania"
hai sa fim seriosi.....le a trecut vremea. masinile astea nu au directie, nu au frana, nu au nimic.......faptul ca le bigulesti toata ziua si stralucesc nu le face masini de interventie...poate de muzeu.....
De 20-30 de ani se incearca trecerea la o societate de consum, populatia este obligata sa-si ia masini cat mai noi si "mai euro" pe cand "statul " inca foloseste ciuvee stralucitoare, fara un ABS, ESP, cu noxe ca la balamuc, fara ITP ...(asta daca o opreste RAR pe strada o duce la fier vechi )..cine raspunde daca masina asta se duce pe gheata intr o rapa....sa nu mai spun daca omoara vrun om ?
Cu tot respectul pentru cine o ingrijeste.....dar....duceti o la muzeu ....
|
|
13-06-2013 08:53 PM |
|
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
Covalciuc Bogdan
Administrator
Mesaje: 14,623
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 6420
Given 19009 thank(s) in 7934 post(s)
|
RE: Autospeciale pentru stins incendii - "Made in Romania"
ROMAN 14.290 FA (4X4) -Autospeciala DESCARCERARE
Citat:Vehicul interventii descarcerare. transmisie 4x4, 5+1 locuri in cabina. Echipare specifica corespunzatoare.
PERFORMANTE
Viteza maxima: 100.0 (Km/h)
Rampa longitudinala: 30.0 (%)
Rampa transversala: 15.0 (%)
Model: 19.5 (m)
Unghi atac: 30.0 (�)
Unghi de degajare: 18.0 (�)
Interval temperaturi: -33…52 (�C)
DIMENSIUNI SI MASE
Masa totala admisa: 14000.0 (kg)
Masa utila (inclusiv personal): 7700.0 (kg)
Lungime totala: 2500.0 (mm)
Inaltime totala incarcat (neincarcat): 310.0 (mm)
SUPRASTRUCTURA
scule speciale pentru descarcerare pompe hidraulice automate speciale pentru sculele de descarcerare furtune speciale pentru sculele de descarcerare proiectoare de lumina cu becuri halogen defibrilator automat echipamente de radio comunicatie TETRA
ECHIPARE
MOTOR
Tip: MAN D 0836 – 4 timpi, 6 cilindrii in linie supraalimentat, intercooler, racit cu apa.
Cilindree: 6.870 l (l)
Putere nominala: 206 kW (290HP) / 2400 rpm
Cuplu maxim: 1150 Nm / 1.200 – 1750 rpm
Nivel de poluare: EURO5
TRANSMISIE
Ambreiaj: Tip: F&S MF 390, monodisc, uscat;
Cutie de viteze: Tip: ZF 9S 1310 TO, manuala, cu 9+1 trepte. raport: i = 6.58 – 0,75
Axa fata: Tip: VA 0524, directoare,, motoare i = 5.44,
Punte spate: Tip: PS 960, motoare , diferential blocabil i = 5.44
CABINA
Tip: FGDL, metalică, cu 5+1 locuri, 4 usi, suspensie mecanică , rabatere cu cilindru hidraulic, oglinzi retrovizoare , 3 ştergătoare de parbriz cu 2 viteze şi baleiaj intermitent. Instrumente de bord: vitezograf, indicator temperatură apă, indicator presiune ulei, vitezograf, lămpi avertizoare.
SURSa : http://www.roman.ro
"Audacia Et Devotio"
Cutezanță, îndrăzneală, curaj şi devotament.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 08-12-2018 07:00 PM de Homefire News.)
|
|
11-08-2013 07:46 AM |
|
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
nemotoujours
Utilizator nou
Mesaje: 19
Alăturat: Feb 2013
Locatie:
Thanks: 23
Given 17 thank(s) in 10 post(s)
|
RE: Autospeciale pentru stins incendii - "Made in Romania"
Uploaded with ImageShack.us
(26-08-2013 07:53 PM)Covalciuc Bogdan Scris: (11-04-2012 08:01 AM)Covalciuc Bogdan Scris: Autospeciala de stins cu jet de gaze SR 114 / MIG 15
SURSA foto: http://www.aro4x4.net @ flo
Turbojet motor de MIG 15, sasiu si motor S.R. 132
Autospeciala se gaseste "conservata" in depozitul Muzeului Pompierilor
Jucaria asta apare in filmul "Cuibul salamandrelor "si este chiar actor principal !
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 08-12-2018 07:03 PM de Homefire News.)
|
|
20-09-2013 11:58 PM |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Covalciuc Bogdan
Administrator
Mesaje: 14,623
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 6420
Given 19009 thank(s) in 7934 post(s)
|
RE: Autospeciale pentru stins incendii - "Made in Romania"
(20-09-2013 11:58 PM)nemotoujours Scris: Dragi prieteni,ia uitati-va ce am gasit !!!
Este functionala-adica adusa la reparat la un atelier- si am poze din interior si din toate pozitiile.
Pentru voi special, cu dedicatie, cateva din ele:
Multumim pentru fotografii @ nemotoujours...intr-adevar sunt deosebite .Un model bine conservat ...si este de admirat ca se afla intr-un atelier de reparatii . Este o autospeciala APCU SR 132 Carpati - 1963
Autopompa cisternă uşoară tip SR 132 asimilată în1963 şi fabricată timp de 5 ani ( 350 buc.) dispunea de un cazan de apa de 1500l apă si un rezervor de 45 kg spumogen praf ce îi permitea să producă 5m3 de spumă ; pmpa centrifugă asigura un debit de 2500 litri/min. la 8 bar.
Era echipat cu motor V8, benzina, dezvoltat pe baza unei licente Ford, de 5025 cmc, 140 CP si avea o greutate totala de 7,5 tone (4x4, axa spate cu roti simple, prinderea jantei cu 6 prezoane, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central).
Intrebare : Unde sunt facute fotografiile ? Noi am mai descoperit doua exemplare ...unul aflat în dotarea SVSU comuna Prejmer, jud Brasov LINK si cel de-al doilea aflat in dotarea SVSU comuna Livezile (Iad) judetul Bistrita. LINK Sunt destul de bine intretinute si in stare de functionare.
"Audacia Et Devotio"
Cutezanță, îndrăzneală, curaj şi devotament.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 21-09-2013 05:44 AM de Covalciuc Bogdan.)
|
|
21-09-2013 05:33 AM |
|
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
|
Bine ai venit, Vizitator! |
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.
|
Sustinem | |
|
|