Acest forum foloseste cookies
Acest site foloseste cookies pentru a personaliza continutul si publicitatea, pentru a analiza traficul si pentru a oferi optiuni social media. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.

pompieri


Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 6 voturi - 5 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pregatire fizica si sport!
Autor Mesaj
Nimeni Offline
Veteran
*****

Mesaje: 774
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 441
Given 353 thank(s) in 54 post(s)

Mesaj: #21
RE: Pregatire fizica si sport!
Nu uita sa vii si cu poze sau chiar video ,
Hai spor la treaba , te asteptam cu materialele !
bft.
19-03-2011 09:15 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
vionora Offline
Membru junior
**

Mesaje: 41
Alăturat: Jan 2011
Locatie:
Thanks: 80
Given 33 thank(s) in 3 post(s)

Mesaj: #22
RE: Pregatire fizica si sport!
Citat:Mă gândeam că poate cineva e interesat cum să-şi dezvolte calităţile biomotrice pentru a obţine note mari la probe. Detentă. Forţă. Viteză, şi nu în ultimul rând rezistenţă. Pregătirea fizică specifică pentru o probă anume diferă de pregătirea fizică generală, sau, ştiu eu...pentru un sport anume, în funcţie de scopuri. Dacă vrei să fii în formă 2 zile pe an, te pregăteşti pentru probe, cu anumite exerciţii. Dacă vrei să fii în formă mereu, pentru tine, şi nu în ultimul rând, pentru a te descurca în orice situaţie la serviciu, îţi alegi alt program

Calitati motrice de baza - Viteza
- Indemanarea
- Rezistenta
- Forta

,, Dacă vrei să fii în formă 2 zile pe an, te pregăteşti pentru probe, cu anumite exerciţii".
Spune-mi si mie cum pot fi in forma numai 2 zile pe an ? Sincer nu cred ca se poate asta, fara un program de pregatire de cel putin 3 saptamani, zi de zi. In acest program trebuie incluse exercitii pentru perfectionarea calitatilor motrice de baza si dezvoltarea calitatilor motrice utilitar aplicative (alergarea,saritura, aruncarea, catararea si escaladarea, etc.) De aceea,cred ca daca incepi ( si respecti )un program de pregatire cu un astfel de scop sfarsesti prin a afectua exercitii fizice cu orice ocazie, ceea ce inseamna ca vei fi pregatit d.p.d.v. fizic tot timpul. fighting

Un popor de oi naste un guvern de lupi!
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 19-03-2011 09:28 PM de Coffeeman.)
19-03-2011 09:15 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Fire Fighter Offline
Membru junior
**

Mesaje: 18
Alăturat: Feb 2011
Locatie:
Thanks: 21
Given 13 thank(s) in 0 post(s)

Mesaj: #23
RE: Pregatire fizica si sport!
Nu mai am timp acum, dar voi completa mâine..App. Cum pun aici imagini?
Flotări
- pectoral mare, triceps brahial, deltoid



Corpul trebuie să fie întins pe toată durata exerciţiului. Aşezaţi-vă pe podea, cu sprijin pe palme şi vârfurile degetelor de la picioare. Braţele trebuie să fie depărtate la lăţimea umerilor sau mai mult.


Inspiră şi îndoaie coatele pentru a aduce cutia toracică cât mai aproape de pământ fără a atinge cu genunchii sau abdomenul şi fără să-ţi arcuieşti spatele foarte mult.
Ridică-te înapoi prin extensia completă a braţelor. Expiră la sfârşitul mişcării.

Modificarea înclinării pieptului concentrează efortul pe diferite porţiuni ale pectoralului :
- Picioarele poziţionate mai sus izolează fasciculul clavicular al pectoralului mare
- Pieptul poziţionat mai sus izolează porţiunea inferioară a pectoralului mare.

Modificarea distanţei dintre mâini concentrează efortul pe diferite porţiuni ale pectoralului:
- Mâinile distanţate izolează porţiunea laterală a pectoralului mare
- Mâinile mai apropiate izolează porţiunea sternală a pectoralului mare.



Mmm! Avea şi ceva imagini.... voi completa cu "secrete" despre cum poţi ajumge să faci număr de flotări pe care ţi-l doreşti.
Faza cu forma fizică...e pentru sportivii de "duminică", şi într-adevăr necesită cel puţin 2-3 săptămâni de pregătire pentru ziua de probe. Iar forma de vârf, competiţională diferă de faptul că faci sport şi spui că eşti tot timpul în formă.
Ca începător nu trebuie să te antrenezi zi de zi. Pentru a obţine rezultate trebuie să combini antrenamentul cu refacerea şi alimentaţia.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 19-03-2011 09:35 PM de Fire Fighter.)
19-03-2011 09:23 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Covalciuc Bogdan , Doru
Doru Offline
Administrator
********

Mesaje: 823
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 1231
Given 738 thank(s) in 148 post(s)

Mesaj: #24
RE: Pregatire fizica si sport!
(19-03-2011 09:23 PM)Fire Fighter Scris:  Nu mai am timp acum, dar voi completa mâine..App. Cum pun aici imagini?


Imagini din alta locatie de pe internet adaugi dand click pe pictograma "insereaza imagine", a zecea din imaginea de mai jos

[Imagine: toolbar.gif]

In caseta care apare se introduce linkul catre imagine, adica ceva de genul
http://forum.pompierii.info/jscripts/edi...oolbar.gif

Pentru adaugarea din PC-ul propriu, se foloseste adugarea de atasamente; vezi jos, "Atasament nou".


P.S. Multumim pentru informatii!

Afla cum sa te comporti pe forum
20-03-2011 09:50 AM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Fire Fighter
Fire Fighter Offline
Membru junior
**

Mesaje: 18
Alăturat: Feb 2011
Locatie:
Thanks: 21
Given 13 thank(s) in 0 post(s)

Mesaj: #25
RE: Pregatire fizica si sport!
Ok. Mulţumesc! Fiul meu cel mic, de 14 a administrator la site-ul meu. Eu doar îi dau informaţiile. O să vorbesc cu el când trebuie să pun imagini. Presupun că e la fel cum le pune el la noi. Timp nu prea am, dar...o să-mi fac. Am spus că o să particip cu informaţii pe forum, şi aşa o să fac.
20-03-2011 09:55 AM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Doru , Covalciuc Bogdan
Fire Fighter Offline
Membru junior
**

Mesaje: 18
Alăturat: Feb 2011
Locatie:
Thanks: 21
Given 13 thank(s) in 0 post(s)

Mesaj: #26
RE: Pregatire fizica si sport!
Cum vă spuneam mai devreme, să începem cu flotările. Vreau să vă aduc la cunoştinţă câteva metode pentru a mări numărul de flotări pe care le puteţi face, indiferent de vârstă, greutate sau nivel de pregătire. Menţionez încă de la început că la începutul fiecărui antrenament sau program de gimnastică trebuie să faceţi câteva exerciţii de încălzire ( încălzire generală - pt trecerea organismului de la stare de repaus la efort, pt încălzirea muşchilor, articulaţiilor şi încălzire specifică pt încălzirea muşchilor şi articulaţiilor pe care urmează să le folosim).
Exerciţiul FLOTĂRI, care spuneam mai sus asupra căror grupe de muşchi acţionează, face parte din grupa exerciţiilor executate cu greutatea propriului corp. Ar trebui să acţioneze mai mult asupra muşchiului pectoral, şi mai puţin asupra muşchilor tricepşi şi deltoizi. Dar sunt mai greu de făcut. Diferenţa constă în scopul pt care execut flotările. Dacă vreau să-mi dezvolt muşchii, fac mişcarea cât mai grea pentru stimularea musculaturii. Poziţia braţelor cât mai corectă, a corpului, tempoul de execuţie. Însă când fac flotări pentru probe, ideea este să fac mişcarea cât mai uşoară, ca să pot executa mai multe. Distanţa dintre palme este mai mare decât lăţimea umerilor, în funcţie de fiecare. Dacă duc coatele uşor în spate, acţionează mai mult muşchiul triceps, şi asta mă ajută. Cobor mai lent în flotare şi mă ridic rapid. Trebuie să controlez respiraţia, expirând pe efort ( pe ridicare).
Dacă vreţi să faceţi 60 de flotări şi nu puteţi, folosiţi una din următoarele metode:
- metoda creşterii progresive a intensităţii;
- metoda creşterii progresive a numărului de repetări;
- metoda execuţiei trişate.
Considerând că o serie de flotări pe zi nu vă supraantrenează, puteţi face zilnic acest exerciţiu, în orice parte a zilei. Voi reveni cu explicaţii pentru fiecare metodă în parte. O seară bună!
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 20-03-2011 07:54 PM de Fire Fighter.)
20-03-2011 07:38 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Doru
Coffeeman Offline
Enforcer
*******

Mesaje: 1,446
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 797
Given 826 thank(s) in 229 post(s)

Mesaj: #27
RE: Pregatire fizica si sport!
La partea de incalzire, citisem undeva ca , daca nu esti obisnuit cu incazirea inainte de efort nu o face, dar daca ti-ai obisnuit corpul cu incalzirea atunci este "musai" sa o faci. Din cate am inteles, mergea invers, adica pentru cineva care nu este obisnuit cu incalzirea muschilor, ligamentelor etc inainte de a face efort si se apuca de incalzire atunci este predispus la accidentari mai repede decat opusul lui, plus de asta organismul ii oboseste mai repede.

CCPhotography-500px-
Per aspera ad astra

21-03-2011 10:23 AM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Fire Fighter Offline
Membru junior
**

Mesaje: 18
Alăturat: Feb 2011
Locatie:
Thanks: 21
Given 13 thank(s) in 0 post(s)

Mesaj: #28
RE: Pregatire fizica si sport!
Încălzirea e bine să o faci, şi dacă practici periodic exerciţii fizice, şi dacă nu. mai ales când nu. Nu ai cum să fii predispus accidentărilor dacă eşti încălzit. Un muşchi încălzit este mai flexibil, are o amplitudine de mişcare mai mare, suportă treptat efortul. Mă rog, părerile sunt împărţite. Dar poţi proba practic. Spre exemplu, ridică piciorul întins în faţă, prin balans, cât de sus poţi. Sigur, vei simţi durere la tendoane, mai ales dacă forţezi. Înceacă şi după ce faci cîteva fandări, câteva balansuri uşoare... Vezi singur dacă îl ridici mai uşor, şi chiar mai sus. Şi ce părere ai după? Este bună încălzirea înainte sau nu?
21-03-2011 12:39 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
HomefireNews Offline
Old firefighter Moderator
*******

Mesaje: 4,992
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 4009
Given 2656 thank(s) in 1552 post(s)

Mesaj: #29
RE: Pregatire fizica si sport!
Program de antrenament pentru flotari ! grandpa

Program de Antrenament Pentru Flotari


"Foc . O stivă de replici uscate, plus cuvântul scânteie."
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 16-11-2014 12:48 PM de Covalciuc Bogdan.)
23-03-2011 03:00 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Fire Fighter , zane , Covalciuc Bogdan , pompier_talpas , sandu.pas , Sea Protect Group FIRE Midia
Fire Fighter Offline
Membru junior
**

Mesaje: 18
Alăturat: Feb 2011
Locatie:
Thanks: 21
Given 13 thank(s) in 0 post(s)

Mesaj: #30
RE: Pregatire fizica si sport!
Program antrenament flotări 1. Dacă doriţi să faceţi 60 de flotări pentru a obţine nota 10 la probe ( grupa I ) şi nu le puteţi face, puteţi începe de azi antrenamentul folosind metoda creşterii progresive a intensităţii. Aceasta presupune să faceţi 60 de flotări sprijinind palmele pe un plan vertical, pe perete spre exemplu. Peste câteva zile, când efectuaţi lejer aceste 60 de repetări, măriţi intensitatea exerciţiului modificând planul de execuţie spre orizontală, urmând a vă sprijini pe masă spre exemplu. Repetaţi în această poziţie până executaţi lejer numărul dorit de flotări, după care măriţi iarăşi intensitatea, coborând nivelul, sprijinindu-vă de marginea patului, spre exemplu. Sau 2 scaune. Continuaţi antrenamentul şi astfel veţi reuşi să executaţi numărul de flotări dorit în plan orizontal. Baftă la antrenament!
24-03-2011 08:32 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: ion , eugen
Postează răspuns 


Săritură forum:




Bine ai venit, Vizitator!
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.


  

Parolă
  





Publicitate
eMag

Ultimele subiecte
Concedii
Ultimul mesaj a fost postat de: HomefireNews
Astăzi 10:34 AM
» Mesaje: 48
» Vizualizări: 33465
I.S.U. "Delta" al Judetul...
Ultimul mesaj a fost postat de: HomefireNews
Astăzi 10:15 AM
» Mesaje: 81
» Vizualizări: 50111
Ordinul MAI nr. 96/2016 ...
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
Ieri 06:34 AM
» Mesaje: 17
» Vizualizări: 21960
Serviciul Protecţiei Civ...
Ultimul mesaj a fost postat de: valyy2017
21-07-2017 10:42 AM
» Mesaje: 176
» Vizualizări: 95278
Incendii de pădure
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
20-07-2017 02:09 PM
» Mesaje: 61
» Vizualizări: 39748
Transportul rutier de mă...
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
20-07-2017 11:10 AM
» Mesaje: 8
» Vizualizări: 8920
S.P.S.U. Sea Protect Grou...
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
20-07-2017 09:54 AM
» Mesaje: 7
» Vizualizări: 1596
S.M.U.R.D. Cluj
Ultimul mesaj a fost postat de: maf150
19-07-2017 11:26 PM
» Mesaje: 235
» Vizualizări: 141004
Autospeciale ROMPRIM
Ultimul mesaj a fost postat de: romprim
19-07-2017 12:31 PM
» Mesaje: 74
» Vizualizări: 57419
Pompierii ..si arta - Cen...
Ultimul mesaj a fost postat de: pascaru
17-07-2017 10:50 AM
» Mesaje: 51
» Vizualizări: 40603

Sustinem
semperfidelis.ro
agendapompierului.ro