Evaluarea subiectului:
- 2 voturi - 5 în medie
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Secretariat, birocratie, arhivare documente...
|
Autor |
Mesaj |
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
faninter
Membru experimentat
  
Mesaje: 108
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 46
Given 38 thank(s) in 28 post(s)
|
RE: Secretariat, birocratie, arhivare documente...
Reteaua STS e pentru posta, corespondenta oficiala,eu ma gandeam la o retea pentru dezbateri proiecte acte normative, proceduri, ordine, un mod mai putin oficial, de genul ordin - raport, un mod de a fii culese parerile cat mai multor palmasi, astfel s-ar reduce actele concepute doar in birou iar punerea lor in practica se potriveste ca nuca in perete.
Uneori cred, alteori nu, ca cei ce se tem de cea ce spera, si spera stiind ca se tem.
|
|
27-03-2012 10:37 PM |
|
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
faninter
Membru experimentat
  
Mesaje: 108
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 46
Given 38 thank(s) in 28 post(s)
|
RE: Secretariat, birocratie, arhivare documente...
Buna dimineata tuturor, incep saptamana cu urmatorul text din omai 75/2011:
Citat:Având în vedere dinamica organizatorică şi instituţională la nivelul Ministerului Administraţiei şi Internelor, ţinând cont de dezideratul diminuării timpilor de reacţie şi de luare a deciziilor la nivel managerial, de necesitatea asigurării caracterului unitar al integrării şi standardizării circuitului documentelor în format electronic, elaborate sau gestionate de structurile ce intră în compunerea aparatului central ori de cele aflate în subordinea / coordonarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, precum şi de obiectivul descentralizării activităţii şi asigurării calităţii şi eficienţei serviciilor publice
Intrebare: in ce stadiu se afla aplicarea acestui ordin, pentru ca dupa cunostiintele mele lucrurile ar fi trebuit sa se urneasca de la SG al MAI, unde secretar general este o distinsa doamna chestor - Irina Nistor?
Sper intr-o implicare mai mare a personalului din birouri!!!
Uneori cred, alteori nu, ca cei ce se tem de cea ce spera, si spera stiind ca se tem.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 02-04-2012 10:17 AM de Covalciuc Bogdan.)
|
|
02-04-2012 07:03 AM |
|
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
IonutBoldesti
Utilizator nou

Mesaje: 1
Alăturat: Jul 2013
Locatie:
Thanks: 0
Given 0 thank(s) in 0 post(s)
|
RE: Secretariat, birocratie, arhivare documente...
Ma poate ajuta si pe mine cineva va rog frumos cu un model de raport pentru schimbarea functiei pe care am fost incadrat luna aceasta din scoala de subofiteri pompieri si protectie civila pavel zaganescu Boldesti, mentionez ca am fost numit pe functia de conducator auto si as dori sa imi fac raport sa trec pe functia de servant, deoarce nu detin suficienta experienta pt a conduce autospecialele , de fapt nu detin experienta deloc ! Va multumesc fratior
|
|
12-07-2013 03:46 PM |
|
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Manoolo
Utilizator nou

Mesaje: 6
Alăturat: Mar 2013
Locatie:
Thanks: 1
Given 2 thank(s) in 1 post(s)
|
RE: Secretariat, birocratie, arhivare documente...
(12-07-2013 03:46 PM)IonutBoldesti Scris: Ma poate ajuta si pe mine cineva va rog frumos cu un model de raport pentru schimbarea functiei pe care am fost incadrat luna aceasta din scoala de subofiteri pompieri si protectie civila pavel zaganescu Boldesti, mentionez ca am fost numit pe functia de conducator auto si as dori sa imi fac raport sa trec pe functia de servant, deoarce nu detin suficienta experienta pt a conduce autospecialele , de fapt nu detin experienta deloc ! Va multumesc fratior
Vezi sa nu fii incadrat pe functie de comandant de echipaj si conducator auto pentru ca daca vrei servant ,salariul iti este micsorat .Eventual daca este asa ,vorbeste sa nu te numeasca in serv de perm sofer pe autospeciala ,ci numai sef echipaj daca nu te bazezi in ale soferiei  .Si inca ceva ,un pic de antrenament pe autospeciale nu strica nimanui
|
|
13-07-2013 03:46 PM |
|
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
DocumentAZ
Utilizator nou

Mesaje: 3
Alăturat: Mar 2011
Locatie:
Thanks: 0
Given 1 thank(s) in 1 post(s)
|
RE: Secretariat, birocratie, arhivare documente...
(21-03-2012 07:02 PM)faninter Scris: Propun spre dezbatere urmatoarele acte normative:
LEGEA 135/2007
DECIZIA ANRC 1130/2008
OMAI 75/2011
Este interesanta propunerea ta, dar pe cei de la S.I.P.I sau D.I.P.I. i-ai intrebat? Ai cunostinta despre O.M.I. 650/2005, H.G. 585/2002,H.G. 781/2002, Legea 182/2002 ? Dupa ce lecturezi cele enumerate mai sus, si ceri parerea unui lucrator de la S.I.P.I. o sa vezi ca NU ESTE ASA USOR sa treci in format electronic arhiva neoperativa sau operativa de la I.S.U.J., I.S.U.M sau chiar I.G.S.U. Daca O.M.I.650/2005 permitea asa cum Normele de aplicare la Legea 16 a Arhivelor Nationale, atunci sigur se facea ceva. Daca ne ajuta moderatorii acestui forum cu cele enumerate de mine prin postare(cu denumirea exacta a sursei), atunci putem sa avem un subiect destul de interesant. Asa poate schimbam si anumite informatii privind SELECTIONAREA ARHIVEI NEOPERATIVE, si alte subiecte privind documentele clasificate si nu numai...As dori sa intreb daca nu este cu suparare dupa ce copiem, arhivam toata arhiva operativa si neoperativa din unitati ce facem cu ea? Cu stima....DocumentAZ
|
|
05-09-2013 12:30 PM |
|
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
faninter
Membru experimentat
  
Mesaje: 108
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 46
Given 38 thank(s) in 28 post(s)
|
RE: Secretariat, birocratie, arhivare documente...
Daca nu cunosteam sau macar nu aveam cunostiinta de aceste acte normative nu lansam acea propunere, de la care, iata a trecut un an si jumatate, dar mai bine mai tarziu decat niciodate, si apare cineva interesat de acest subiect. Normal ca trebuie respectat cadrul legal, cu protectzia si mai ales cu ajutorul colegilor de la sipi, doar santem slujbasi in acelasi minister. Eu as dori sa se faca un pas inainte, de la clasicele registre de evidenta, la o evidentza computerizata, lo o registratura moderna care sa ajute la evidentza, manipularea, arhivarea si mai ales la folosirea documentelor si a arhivelor. Dar atata timp cat ordinul de ministru(Omai 75/2011) apare in 2011 si iata au trecut aproape 3 ani si nu s-a reusit sa se dea o dispozitie de secretar general pt a se putea urni lucrurile, slabe sperantze!!! Timpul nu-i pierdut niciodata.
Uneori cred, alteori nu, ca cei ce se tem de cea ce spera, si spera stiind ca se tem.
|
|
09-09-2013 08:46 PM |
|
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
|
Bine ai venit, Vizitator! |
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.
|
Sustinem |  |
 |
|