Pentru recrutare, fiecare candidat va depune la Biroul resurse umane al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta din judetul de resedinta un dosar plic cuprinzand urmatoarele documente:
* Cererea de inscriere si CV;
* Diploma de bacalaureat (copie legalizata) - pentru absolventii din seriile anterioare sau adeverinta (original) care atesta absolvirea liceului cu diploma de bacalaureat (trebuie mentionate media generala obtinuta la examenul de bacalaureat, mediile obtinute pe fiecare an de studiu si media la purtare) pentru candidatii care au absolvit in 2009;
* Foaia matricola pentru clasele IX-XII / IX-XIII (copie legalizata);
* Copii ale actului de identitate (C.I./B.I.), carnetului de munca si, daca este cazul, livretului militar;
* Copii legalizate ale certificatului de nastere ale candidatului, sotiei si fiecarui copil, a certificatului de casatorie, precum si ale hotararilor judecatoresti privind starea civila;
* Autobiografia si tabelul nominal cu rudele candidatului;
* Cazierul judiciar al candidatului;
* Caracterizarea de la ultimul loc de munca, respectiv din institutia de invatamant in cazul absolventilor in primul an de la absolvire;
* Trei fotografii 3/4 si doua fotografii color 9X12;
* Fisa medicala de incadrare in Ministerul Administratiei si Internelor
* Copie a permisului de conducere categoriile B,C,CE, sau copie a permisului de conducere si psiho-testul auto (testarea psihotehnica) pentru categoriile care nu sunt detinute de candidat (dintre cele enumerate anterior). Psiho-testul auto care sa ateste capacitatea de a conduce autovehicule din categoriile B,C,CE (pentru candidatii care nu detin permis de conducere);
* Declaratia de confirmare a cunoasterii si acceptare a conditiilor de recrutare.