Evaluarea subiectului:
- 2 voturi - 5 în medie
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Secretariat, birocratie, arhivare documente...
|
Autor |
Mesaj |
faninter
Membru experimentat
  
Mesaje: 108
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 46
Given 39 thank(s) in 29 post(s)
|
RE: Secretariat, birocratie, arhivare documente...
Buna seara, am o intrebare pentru florin parvu, un fost coleg, daca am inteles bine, dar un om foarte documentat, asa cum ar trebuii sa fiim pentru a ne putea solicita si obtine dreturile noastre: la data angajarii 2006 solicitantul compensatiei de chirie locuia cu parintii iar acum in anul 2012 se casatoreste si se muta in chirie cu sotia, locuinta fiind in aceeasi localitate in care se afla si subunitatea de pompieri, in acest caz are dreptul la compensatie de chirie?
Apropo de rapoarte intocmite, prezentate sefului direct, dar fara raspuns, sa-mi fie cu iertare dar regulamentul RG 1 e foarte clar - nu esti multumit de raspunsul primit, aici se include inclusiv si cel fara raspuns, te adresezi sefului ierarhic, tot cu un raport, regulament, numai ca pentru asta trebuie sa ai sange in instalatie, vorba ministrului BAC 24!!
Uneori cred, alteori nu, ca cei ce se tem de cea ce spera, si spera stiind ca se tem.
|
|
22-03-2012 10:06 PM |
|
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Mesaje în acest subiect |
RE: Secretariat, birocratie, arhivare documente... - faninter - 22-03-2012 10:06 PM
|
|
Bine ai venit, Vizitator! |
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.
|
Sustinem |  |
 |
|