Evaluarea subiectului:
- 2 voturi - 5 în medie
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Secretariat, birocratie, arhivare documente...
|
Autor |
Mesaj |
faninter
Membru experimentat
  
Mesaje: 108
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 46
Given 39 thank(s) in 29 post(s)
|
RE: Secretariat, birocratie, arhivare documente...
Buna dimineata tuturor, incep saptamana cu urmatorul text din omai 75/2011:
Citat:Având în vedere dinamica organizatorică şi instituţională la nivelul Ministerului Administraţiei şi Internelor, ţinând cont de dezideratul diminuării timpilor de reacţie şi de luare a deciziilor la nivel managerial, de necesitatea asigurării caracterului unitar al integrării şi standardizării circuitului documentelor în format electronic, elaborate sau gestionate de structurile ce intră în compunerea aparatului central ori de cele aflate în subordinea / coordonarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, precum şi de obiectivul descentralizării activităţii şi asigurării calităţii şi eficienţei serviciilor publice
Intrebare: in ce stadiu se afla aplicarea acestui ordin, pentru ca dupa cunostiintele mele lucrurile ar fi trebuit sa se urneasca de la SG al MAI, unde secretar general este o distinsa doamna chestor - Irina Nistor?
Sper intr-o implicare mai mare a personalului din birouri!!!
Uneori cred, alteori nu, ca cei ce se tem de cea ce spera, si spera stiind ca se tem.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 02-04-2012 10:17 AM de Covalciuc Bogdan.)
|
|
02-04-2012 07:03 AM |
|
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Mesaje în acest subiect |
RE: Secretariat, birocratie, arhivare documente... - faninter - 02-04-2012 07:03 AM
|
|
Bine ai venit, Vizitator! |
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.
|
Sustinem |  |
 |
|