Acest forum foloseste cookies
Acest site foloseste cookies pentru a personaliza continutul si publicitatea, pentru a analiza traficul si pentru a oferi optiuni social media. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.

pompieri


Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 1 voturi - 5 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mașina care merge cu apă
Autor Mesaj
Valentin P Offline
Veteran
*****

Mesaje: 1,362
Alăturat: Jun 2011
Locatie:
Thanks: 678
Given 882 thank(s) in 348 post(s)

Mesaj: #1
Lightbulb Mașina care merge cu apă
Un aradean a inventat mașina care merge cu apă

Cu piese luate de la un fier de călcat şi o maşină de spălat, dar ajutat de calcule matematice şi formule chimice , un arădean a dat viaţă visului oricărui şofer- maşina care merge cu apă. Investiţia nu e mai mare de 250 de euro, însă economia este una considerabilă. Maşina are un consum de carburanţi la jumătate faţă de un autoturism care utilizează carburanţi şi pe deasupra este şi ecologică

Ioan Sidor a ieşit la pensie din cercetare. Omul are 8 invenţii brevetate dar stă la bloc şi conduce o maşină veche de 30 de ani. De ceva vreme încearcă să găsească soluţia unei economii de carburanţi. Nu i-a luat mai mult de o lună să facă toate calculele necesare. Acum maşina sa foloseşte doar 60 la sută motorină. Restul este apă.
Sursa:http://www.b1.ro/stiri/auto/un-aradean-a-inventat-ma-ina-care-merge-cu-apa-42149.html
11-11-2012 05:39 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
{myadvertisements[zone_3]}
Valentin P Offline
Veteran
*****

Mesaje: 1,362
Alăturat: Jun 2011
Locatie:
Thanks: 678
Given 882 thank(s) in 348 post(s)

Mesaj: #2
RE: Mașina care merge cu apă




12-11-2012 02:34 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
{myadvertisements[zone_3]}
Valentin P Offline
Veteran
*****

Mesaje: 1,362
Alăturat: Jun 2011
Locatie:
Thanks: 678
Given 882 thank(s) in 348 post(s)

Mesaj: #3
RE: Mașina care merge cu apă
Kitul de conversie este Hidrogen la comanda!
[Imagine: 20-140-large.jpg]
Kitul de Conversie se instaleaza pe motoarele MAS (cu aprindere prin scanteie) sau MAC (cu aprindere prin compresie).
Produce Hidrogen prin Electroliza
Convertoarele folosesc apa distilata
Racordurile elastice conectate in partea inferioara a Rezervorului asigura circuitul de alimentare cu apa distilata a fiecarui Convertor.
Aici are loc procesul de Electroliza a apei ( H2O) si descompunerea acesteia in elementele de baza: Hidrogen (H2) si Oxigen ( O2).
Gazele astfel obtinute find mai usoare ca apa distilata vor urca pe cel de al doilea racord elastic, fixat in partea superioara a Convertorului, catre Rezervor.
Oxigenul si Hidrogenul, barboteaza in apa distilata din Rezervor si difuzeaza la suprafata acesteia fiind apoi sunt aspirate in galeria de admisie a motorului prin racordul elastic plasat in partea superioara a Rezervorului.
Odata intrate in galeria de admisie aceste gaze se diluaza in aer apoi sunt absorbite in camerele de ardere unde se formeaza amestecul de aer - combustibil.
Introducerea Hidrogenului in camera de ardere mareste eficienta procesului de combustie in consecinta reduce consumul de combustibil si emisiile poluante crescand puterea si performantele motorului.
Explicatia stiintifica este simpla: Hidrogenul arde mult mai rapid dacat combustilii fosili!
Cu o combustie mai rapida si eficienta, Kit-ul de conversie ofera semnificative reduceri ale emisiilor poluante si o economie considerabila de combustibil!
Obtineti o crestere a performantei in timp ce eliminati mult mai putin CO2 in atmosfera!
Din punct de vedere stiintific Injectia de Hidrogen in Combustibil
( Hydrogen Fuel Injection – HFI) este bine documentata si in fapt este cunoscut de mai multa vreme ( inca din 1974 sunt documentate lucrari ale Jet Propulsion Lab al Institutului de Tehnologie din California ) ca aditivarea cu higrogen a combustibilor fosili utilizati la motoarele cu ardere interna va creste eficienta acestora.
Aceste studii au fost validate be un numar de lucrari publicate de Societatea Inginerilor Auto ( Society of Automotive Engineers – SAE) si alti cercetatori si sprijinita de dezvoltarea si producerea de sisteme HFI inca din 1979.
Procesul HFI este eficient cu oricare din combustibilii fosili
( motorina, benzina, gaze lichefiate ) sau cu produsele bio :
Bio-diesel, Etanol.
Printre alte mult mai subtile efecte prezenta hidrogenului optimizeaza parametrii procesului de combustie modificand cinematica si procesele chimice care il definesc.
Efectul este o imbunatatire a eficentei adiabatice a motorului.
In termeni directi aceasta inseamna economie de combustibil, scaderea emisiilor poluante, imbunatatirea cuplului motor, cresterea puterii si reducerea costurilor de intretinere.
Obtinerea unei cantitati suficiente de Hidrogen, stocarea sa la bordul vehiculelor a fost principala problema in dezvoltarea acestei tehnologii.
Metodele cele mai uzuale sunt producerea Hidrogenului prin reformarea gazului metan si stocarea sa in recipienti sub presiune.
Vehiculele astfel adaptate pot re-incarca butelia de Hidrogen de la statii de alimentare special construite.
O alta metoda, mai simpla si mai accesibila este obtinerea Hidrogenului din...apa! Prin Electroliza apa se descompune in elementele de baza: Hidrogen si Oxigen.
Gazul astfel obtinut reprezinta un amestec stoichiometric perfect si poate fi utilizat ca aditiv al aerului aspirat de motoarele termice cu rezultate foarte bune.
Electroliza a apei se poate realiza la tensiunea si puterea furnizata de instalatia electrica a vehicului iar balanta energetica este pozitiva deoarece gazul obtinut ajuta la extragerea unei cantitati mult mai mari de energie stocata in combustibilii clasici decat cea necesara producerii.
Randamentul si fiabilitatea echipamentelor de Electroliza sunt limita acestei tehnologii!
Aceasta este explicatia economiei de combustibil obtinute prin instalarea unui Kit de Conversie
Sursa:http://www.hidrogen-auto.ro/cms.php?id_cms=3

Idea Am deschis acest subiect in ideea ca se va monta un astfel de dispozitiv pe o autospeciala si de a vedea cam ce economii s-ar face.
Din studii pe aceste dispozitive a reiesit ca merg cel mai bine instalate pe masinile cu motorina si se poate obtine o economie de 30% la combustibil.
14-11-2012 03:48 AM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
{myadvertisements[zone_3]}
Postează răspuns 


Săritură forum:



Bine ai venit, Vizitator!
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.


  

Parolă
  





Ultimele subiecte
Tun TRAS 3000
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
Ieri 07:30 PM
» Mesaje: 0
» Vizualizări: 44
I.S.U.'Dealul Spirii' Bu...
Ultimul mesaj a fost postat de: HomefireNews
13-06-2021 09:27 AM
» Mesaje: 471
» Vizualizări: 569645
I.S.U. "Dobrogea" al Jude...
Ultimul mesaj a fost postat de: HomefireNews
12-06-2021 07:00 AM
» Mesaje: 1000
» Vizualizări: 765682
I.S.U. "Banat" al Judetul...
Ultimul mesaj a fost postat de: HomefireNews
06-06-2021 06:24 AM
» Mesaje: 223
» Vizualizări: 200017
Firefighting and Rescue V...
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
05-06-2021 06:01 AM
» Mesaje: 210
» Vizualizări: 249992
Respect !.....și suntem d...
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
04-06-2021 07:36 PM
» Mesaje: 195
» Vizualizări: 370328
Pensii militare
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
04-06-2021 04:06 PM
» Mesaje: 178
» Vizualizări: 249390
I.S.U. "Drobeta" al Judet...
Ultimul mesaj a fost postat de: HomefireNews
04-06-2021 06:31 AM
» Mesaje: 130
» Vizualizări: 126242
Ministerul Afacerilor In...
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
02-06-2021 04:28 PM
» Mesaje: 125
» Vizualizări: 117816
„Nu există pădure fără u...
Ultimul mesaj a fost postat de: HomefireNews
01-06-2021 07:01 PM
» Mesaje: 73
» Vizualizări: 9902

Sustinem
semperfidelis.ro
agendapompierului.ro