ANALIZA PRINCIPALELOR ACTIVITĂŢI DE PREVENIRE ŞI COMBATERE A CORUPŢIEI DESFĂŞURATE DE DIRECȚIA GENERALĂ ANTICORUPȚIE ÎN ANUL 2021
Citat: Retrospectiva profesională a anului 2021 evidențiază faptul că amplificarea eforturilor pentru prevenirea și combaterea corupției la nivelul personalului ministerului și asigurarea cadrului de măsuri aferente limitării răspândirii virusului SARS-CoV-2 au reprezentat principalele repere care au stat la baza activității Direcției Generale Anticorupție (DGA) în intervalul de referință.
Întrucât mediul de integritate reprezintă cea mai importantă carte de vizită a unui serviciu public aflat în slujba comunității, eforturile DGA au fost concentrate pentru optimizarea mijloacelor de intervenție și acțiune, a metodelor și instrumentelor de lucru, încercând să extindem în permanență registrul de exprimare profesională.
În cele ce urmează sunt prezentate principalele activități derulate de DGA pe parcursul anului 2021, care, din perspectiva propriului portofoliu profesional, legitimează unitatea noastră în rândul instituțiilor de aplicare a legii din România.
Proiectul Hotărârii Guvernului pentru modificarea Anexei nr.2 la Hotărârea Guvernului nr. 349/2017 privind stabilirea uniformei, siglei, insignei și documentelor de legitimare pentru personalul militar al Direcției Generale de Protecție Internă a Ministerului Afacerilor Interne
Publicat în data de - 12.01.2024 pe https://www.mai.gov.ro
Propunerile, sugestiile și opiniile persoanelor interesate pot fi transmise în termen de 10 zile calendaristice, calculate de la data publicării anunțului, pe adresa de e-mail dgj_transparenta @ mai.gov.ro .
"Foc . O stivă de replici uscate, plus cuvântul scânteie."
Citat:Call-center anticorupţie – 0800.806.806 a fost lansată odată cu operaţionalizarea Direcţiei Generale Anticorupţie, respectiv la data de 31 octombrie 2005 şi s-a dovedit un instrument de lucru foarte util în relaţia cu cetăţenii.
Linia verde anticorupţie a M.A.I. are două componente: un telefon direct – 0800.806.806 o căsuţă vocală care preia solicitarea venită din Call Center – În cazul în care linia telefonică este ocupată.
Programul de lucru este permanent.