Acest forum foloseste cookies
Acest site foloseste cookies pentru a personaliza continutul si publicitatea, pentru a analiza traficul si pentru a oferi optiuni social media. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.

pompieri


Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 11 voturi - 5 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Firefighting and Rescue Vehicles
Autor Mesaj
Homefire News Offline
Old firefighter Moderator
*******

Mesaje: 7,307
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 8018
Given 8025 thank(s) in 3654 post(s)

Mesaj: #241
RE: Firefighting and Rescue Vehicles
Opel Rocks-E Werkfeuerwehr cel mai mic vehicul operațional pentru pompieri din lume

[Imagine: 03-IE-7894-1200x628.jpg]

Citat:Cea mai mare problemă a mașinilor de intervenție precum cele de pompieri, și anume gabaritul, pare să fi fost rezolvată de Opel. Producătorul german de automobile a găsit o soluție pe cât inedită, pe atât de eficientă chiar la uzina pe care o deține în orașul Russelheim.

Rocks-E, mașina pompierilor uzinei Opel din Russelsheim

[Imagine: https-www-promotor-ro-wp-content-uploads...fuoco.webp]

Pentru a rezolva această problemă oficialii de la Opel s-au gândit să folosească unul dintre modelele din propriul portofoliu. Astfel, micuțul cvadriciclu electric Rocks-e este noua mașină din dotarea echipei de pompieri a fabricii din Russelheim.

Acesta a fost conceput pentru a pătrunde în locuri unde alte vehicule nu pot ajunge. Opel Rocks-e a fost vopsit în roșu cu accente galbene și a primit un set de girofaruri cu lumină albastră. În plus, a fost inscripționat cu cuvântul „Werkfeuerwehr” (n.n. – pompierii fabricii).

[Imagine: 01-IE-8198-1024x640.jpg]

Unora le-ar veni greu să creadă că un cvadriciclu cu emisii zero și o viteză maximă de 45 km/h este potrivit ca vehicul de pompieri. Ei bine, nici nu este vorba despre așa ceva. Acest Rocks-e nici nu este dotat cu rezervor de apă pentru stingerea incendiilor.

Vehiculul de 2,41 m lungime și 1,39 m lățime este util pentru deplasarea rapidă a pompierilor în interiorul fabricii. Mai exact, în locuri greu accesibile pentru autospecialele de dimensiuni mari.

[Imagine: 01-IE-8108.jpg]

În acest context, autonomia de 75 km în ciclu WLTP este arhisuficientă pentru a acoperi suprafața de 1,9 km pătrați ai uzinei. În plus, nu va mai fi nevoie decât de clasicele extinctoare disponibile în incinta clădirilor pentru a stinge un incendiu.

[Imagine: 01-IE-8458-1024x640.jpg]

Nu este exclus ca, pe viitor, să mai vedem și alte vehicule similare odată cu sosirea variantei Rocks-e Kargo ca vehicul comercial.
SURSA info : https://www.opelpost.com

"Foc . O stivă de replici uscate, plus cuvântul scânteie."
06-12-2022 09:16 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Covalciuc Bogdan , SPGFire , Pompier leneș , Baloo , Subofițer pompier
{myadvertisements[zone_3]}
Homefire News Offline
Old firefighter Moderator
*******

Mesaje: 7,307
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 8018
Given 8025 thank(s) in 3654 post(s)

Mesaj: #242
RE: Firefighting and Rescue Vehicles
Autospeciala de pompieri polivalentă IVECO MAGIRUS EuroCargo 4x2 MultiStar

[Imagine: csm-Multi-Star-3040x1188px-330080572f.jpg]
Citat:Magirus MultiStar este o combinație de braț telescopic ridicător cu nacelă de salvare și pompa cu tanc de apă /vehicul de salvare. Brațul telescopic din aluminiu oferă o rază de funcționare de la -12 m până la +30,5 m și o rază de acțiune de 16,5 m (3 persoane). Aparatul de salvare aeriană corespunde EN 1777 cu nacelă de salvare RC300. Suprastructura MultiStar cu rezervor intern de apă vine cu sistem variabil de stocare a echipamentelor AluFire3.
Caracteristici tehnice
[Imagine: screencapture-magirusgroup-de-en-product...-23-57.png]
[Imagine: csm-Multi-Star-3040x1188px-front-ausgefa...9c1a19.jpg]
Concept
Rezervor de apă integrat pentru capacitate maximă de depozitare a echipamentului
Tehnologia Magirus CAN-bus, compatibilă cu FireCan
Panouri de control de confort Magirus HMI pentru o operare extrem de ușoară
Cabina: 1+8
Aparate de de respirat cu aer comprimat în cabină: 8 seturi
Capacitatea pompei: 3.000 l/min la 10 bar / 400 l/min la 40 bar
Volumul rezervorului, apa: 1.900 l sau 2.400 l (rezervor extern)
[Imagine: csm-Multi-Star-3040x1188px-side-5dbd8d6f39.jpg]
SURSA info : https://www.magirusgroup.com

Datasheet MultiStar en

SURSA doc : https://www.magirusgroup.com


"Foc . O stivă de replici uscate, plus cuvântul scânteie."
10-12-2022 01:47 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Covalciuc Bogdan , SPGFire , Pompier leneș , Baloo , Subofițer pompier
{myadvertisements[zone_3]}
Covalciuc Bogdan Offline
Administrator
********

Mesaje: 14,850
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 6650
Given 20114 thank(s) in 8171 post(s)

Mesaj: #243
RE: Firefighting and Rescue Vehicles
Rosenbauer a încheiat testele pe teren cu autoscara Volvo L32A-XS full electric



[Imagine: screencapture-rosenbauer-no-cache-de-int...tail-f.png]

Citat:Prima autoscară cu de placă rotativă din lume, pe un șasiu de serie complet electric de la Volvo a impresionat și la testul pe teren. Datorită tehnologiei de la Rosenbauer a scărilor cu placă rotativă, vehiculul este la fel de funcțional, puternic și de încredere ca și autoscările pe un șasiu convențional cu motor cu ardere internă.
[Imagine: screencapture-rosenbauer-no-cache-de-int...tail-f.png]
Citat:Tip:Scară aeriană
Serie:L32A
ŞASIU:
Tip șasiu:Volvo FE Electric
Ampatament: 4.750 mm
Putere motor:225 kW/ CP
[Imagine: screencapture-rosenbauer-no-cache-de-int...tail-f.png]
DATE TEHNICE:
Dimensiunile vehiculului L x l x înălțime: 10.000 x 2.500 x 3.400 mm
Greutate totală admisă: 19.000 kg
CABINA ȘOFERULUI:
Echipaj:1+1
[Imagine: screencapture-rosenbauer-no-cache-de-int...tail-f.png]
SALVARE AERIANĂ:
Tip sistem de hidraulic :Stabilizator orizontal-vertical, fără trepte
Lățimea cricului:4,65 m
Tip panou de control principal:Stație principală de comandă „M500” cu spătar și acoperiș rabatabil
Tip scara:L32A-XS (DLAK 23/12)
Inaltimea scarii:32 m
Tip nacelă de salvare:HR-500 MF
[Imagine: screencapture-rosenbauer-no-cache-de-int...tail-f.png]
SURSA info : https://www.rosenbauer.com

Citat:Energie suficientă la bord
Cu o capacitate a bateriei de 132 , 198 kWh sau 225 kW, L32A-XS electric are mai mult decât suficientă energie la bord pentru a efectua operațiuni tipice cu scara aeriană în mod fiabil și fără întreruperi. De exemplu, o desfășurare în oraș cu o unitate de cinci kilometri, o operațiune de ridicare, trei mișcări ale scării (cicluri de încărcare), 30 de minute de funcționare ușoară a catargului, inclusiv călătoria de întoarcere, consumă aproximativ 20 kWh. Scara aeriană cu două baterii va avea atunci încă o „capacitate reziduală”, cu care ar putea fi efectuate încă patru astfel de operațiuni. O operațiune pe uscat (30 km de mers către și de la, două operațiuni de ridicare cu cric, cinci mișcări ale scării și o oră de funcționare ușoară a catargului) consumă aproximativ 52 kWh. Pentru o scară aeriană cu trei baterii, aceasta este suficientă rezervă de putere pentru încă două operațiuni.
Pachetele de baterii pot fi încărcate cu curent alternativ de la prize industriale standard sau la stații de încărcare de curent continuu adecvate. O sursă externă poate fi utilizată și în timpul funcționării scării aeriene.
[Imagine: Dr-Ehleiter-right-battery-04a-r01-copy.jpg]
SURSA info : https://www.mequipment.ro



Field test with the turntable ladder L32A-XS electric in Ettlingen

Field test with the L32A-XS electric ??
The world's first turntable ladder on a fully electric series-production chassis from Volvo also impresses in the field test. Thanks to the proven aerial ladder technology of turntable ladders, the vehicle is just as functional, powerful and reliable as vehicles on a conventional chassis with an internal combustion engine. Typical operations for turntable ladders are no problem, even in narrow alleys and small squares, thanks to its intuitive operation and maneuverability.

The Ettlingen Fire Department tested the L32A-XS electric, which was handed over to Schutz & Rettung Zürich on October 25, in Ettlingen's old town.

Publicată de Rosenbauer Group pe Vineri, 2 decembrie 2022

"Audacia Et Devotio"
Cutezanță, îndrăzneală, curaj şi devotament.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 29-12-2022 11:44 AM de Covalciuc Bogdan.)
29-12-2022 11:39 AM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: SPGFire , Pompier leneș , Baloo , Subofițer pompier , Homefire News
{myadvertisements[zone_3]}
Homefire News Offline
Old firefighter Moderator
*******

Mesaje: 7,307
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 8018
Given 8025 thank(s) in 3654 post(s)

Mesaj: #244
RE: Firefighting and Rescue Vehicles
Autospecială de lucru cu apa si spuma de mare capacitate Mercedes-Benz Arocs 4158 K 8x4 Everbest 18000L
Autospecială pentru intervenție în zonele industriale
[Imagine: screenshot-411.png]
[Imagine: screenshot-410.png]
Citat: Model: SXF5381GXFPM180
2. Dimensiuni totale: 11470mm×2500mm×3820mm
3. Greutate totală: 37600kgs cu sarcină completă
4. Numărul de echipaj: 2+4 (include șofer)
5. Max. Viteză: 90 km/h
6. Capacitate: 10000L apă și 8000L spumă. Rezervor de lichid din material compozit PP
7. Debitul pompei de incendiu: 10000L/min. @10.3bar
8. Monitor de incendiu: 9000L/min. debit, 90m raza de pulverizare
SURSA info : https://www.ebfire.com
[Imagine: screenshot-412.png]

[Imagine: screenshot-413.png]

[Imagine: screenshot-414.png]

"Foc . O stivă de replici uscate, plus cuvântul scânteie."
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 17-02-2023 09:07 PM de Homefire News.)
17-02-2023 08:57 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Subofițer pompier , Pompier leneș , Covalciuc Bogdan , Baloo
{myadvertisements[zone_3]}
Covalciuc Bogdan Offline
Administrator
********

Mesaje: 14,850
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 6650
Given 20114 thank(s) in 8171 post(s)

Mesaj: #245
RE: Firefighting and Rescue Vehicles
Autospecială excavator de stingere a incendiilor TATRA Force 815-7, 8x8 ARMORED TELESCOPIC EXCAVATOR UDS 214 Special Rosenbauer
Rosenbauer prezintă autospeciala excavatoar pentru utilizare în incendii forestiere
[Imagine: uds-fire-rosenbauer-5.jpg]
Citat:Dispozitiv multifuncțional
Excavatorul de stingere a incendiilor Rosenbauer este format din două module: un șasiu cu tracțiune integrală și un accesoriu pentru excavator cu braț telescopic. Modulul excavatorului este alimentat de propriul motor de 126 CP, care oferă o forță de săpat maximă de 85 kN. Brațul telescopic este extrem de robust și are o rază de acțiune orizontală de până la 14,6 m, oferind excavatorului o rază de acțiune foarte mare și permițând efectuarea lucrărilor la o distanță sigură de locul incendiului. Capacitatea de ridicare este de 7 tone cu brațul telescopic retras și de 2,6 tone la extensie maximă.
[Imagine: uds-fire-rosenbauer-10.jpg]
O gamă largă de accesorii permite ca excavatorul telescopic să fie transformat într-un dispozitiv multifuncțional pentru o mare varietate de sarcini. Sunt disponibile lopeți, găleți, clești, grape și unelte hidraulice (ciocan hidraulic), toate montate pe un cap rotativ. Capul rotativ permite rotirea sculelor la 360°, facilitând lucrările de excavare și demolare sau demolarea resturilor de incendiu din toate părțile. Patru mufe extensibile asigură stabilitatea necesară. În plus, vehiculul poate fi echipat cu trolii cu cablu pentru remorcare și o lamă de curățare pentru lucrările de defrișare.
[Imagine: uds-fire-rosenbauer-11.jpg]
Dispozitive suplimentare
[Imagine: screenshot-534.png]
[Imagine: screenshot-535.png]
Tracțiune integrală robustă
Excavatorul de stingere a incendiilor este construit pe un șasiu Tatra extrem de capabil de off-road, 8x8 sau 6x6, cu un spațiu liber sub ax de 400 mm și o capacitate de vad de 1.200 mm. La vehiculele cu tracțiune 6x6, toate funcțiile excavatorului pot fi controlate din cabina șoferului, iar comenzile simple de conducere, cum ar fi „conduceți înainte încet”, „întoarceți vehiculul” și „deschideți cricurile” pot fi, de asemenea, date prin intermediul un panou de control în cabina excavatorului.
[Imagine: uds-fire-rosenbauer-9.jpg]
Tehnologie de stingere cu economie de apă
Versiunea cu șasiu 8x8 are un compartiment suplimentar de echipare care poate găzdui un sistem complet de stingere a incendiilor forestiere, inclusiv un rezervor de apă (500 l). De exemplu, poate fi încorporat Rosenbauer UHPS (Ultra High Pressure System), prin care se produce apă nebulizată foarte fin sau un amestec apă/spumă și se poate obține un efect de stingere excelent cu doar o cantitate mică de agent de stingere. Datorită energiei cinetice mari a jetului de apă (100 bar), acesta pătrunde deosebit de adânc în materialele inflamabile, ceea ce este o caracteristică esențială la stingerea punctelor fierbinți. În plus, adăugarea chiar și a unor cantități mici de compus spumant îmbunătățește semnificativ efectul de stingere, datorită faptului că reduce tensiunea superficială a apei și permite o pătrundere și mai bună a materialului inflamabil. În plus, furtunurile de presiune sunt semnificativ mai ușoare decât furtunurile de incendiu convenționale și mult mai ușor de manevrat pe teren accidentat. La cerere, vehiculul poate fi echipat și cu sisteme speciale de autoprotecție pentru cabină și roți.
[Imagine: uds-fire-rosenbauer-8.jpg]
Excavatorul de stingere a incendiilor a fost dezvoltat în comun cu compania de inginerie mecanică CSM Industry, pe baza excavatorului multifuncțional UDS, dovedit. Producția are loc la sediul partenerului slovac, în timp ce Rosenbauer se ocupă de vânzările globale.
[Imagine: uds-fire-rosenbauer-6.jpg]
Despre CSM Industry
CSM Industry este o companie de inginerie mecanică cu sediul în Tisovec, Slovacia, cu peste 50 de ani de istorie în proiectarea și fabricarea de mașini grele. Principalul produs al companiei este excavatorul telescopic multifuncțional UDS (Universal Finishing Machine), din care până în prezent au fost vândute peste 30.000 de unități în întreaga lume.
[Imagine: uds-fire-rosenbauer-3-1.jpg]
UDS 214
EXCAVATOR TELESCOPIC BLINDAT UDS 214, autopropulsat, multifuncțional, montat pe șasiu TATRA Force 815-7, 8x8, este utilizat oriunde este nevoie de acțiuni imediate pentru a salva vieți și proprietăți, în timpul dezastrelor naturale și a altor situații de pericol .
[Imagine: uds-fire-rosenbauer-2-1.jpg]
● Designul blindat al șasiului cabinei și al suprastructurii este o garanție a protecției peste standard a echipajului vehiculului la deplasare și, de asemenea, protejează funcționarea excavatorului telescopic la locul de muncă.
● Posibilitatea de utilizare în situații deosebit de periculoase în care există risc de explozie și la manipularea sarcinilor periculoase
● Ambele cabine pot fi echipate atât cu aparate de respirație pentru echipaj, cât și cu o unitate avansată de filtrare-ventilație
● Distribuția sistemului electric, hidraulic și pneumatic este protejat suplimentar împotriva căldurii radiante în șasiu și în suprastructură.
● Conexiuni cu deconectare automată pentru încărcarea bateriilor și adăugarea de aer comprimat la vehicul și la caroserie
● Sistem video în interiorul vehiculului pentru vizibilitate și siguranță perfectă la locul de muncă
● Umflarea centrală a roții și posibilitatea de a folosi jante runflat pentru a elimina riscul de funcționare defectuoasă din cauza unui defect

Specificatii tehnice
Dimensiuni
» Lungimea mașinii: 9450 mm
» Lățimea mașinii: 2500 mm
» Înălțimea mașinii: 3980 mm
» Înălțimea șasiului deasupra solului: 365 mm
Parametri de lucru
Puterea la lopată (excavare): 115 m3.h-1
- telescop retras: 7 000 kg
- telescop extins: 2 600 kg
» Forța totală maximă de excavare
de la împingerea și retragerea brațului: 85KN
» Capacitate de încărcare pe punctul de înclinare a telescopului
(fără utilizarea brațelor de prelungire)
» Rotații suprastructurii: 8 ot.min-1
» Turații scule: 20 ot.min-1
» Viteza maximă de deplasare: 100 km.h-1
» Capacitate de urcare pe o suprafață dură: 50,7 %
» Greutatea totală a mașinii: 24 800 kg
Șasiu TATRA 815
» Trei axe, cu antrenare permanentă
a ambelor axe din spate, cu posibilitate
de cuplare a tracțiunii punții față și
închideri diferențiale. Tracțiune 6x6, putere motor șasiu: 230 kW
Motor de suprastructură
» Motor: 93 - 104kW pri 2200 ot.min-1
» Descriere generală: aprindere prin compresie, în patru timpi cu
injecție directă de combustibil, în linie, verticală
» Răcire: tip lichid cu
circulatie fortata si termoregulator
» Ungere: circulatie ulei motor sub presiune
» Numar/volum cilindri: 4 / 4,5 dm3
» Sistem hidraulic: REXROTH
Echipament de lucru
Un braț telescopic - domeniu de lucru de bază: + 30°, –60°, când brațul de poziționare este reajustat: 0°, - 90° față de planul orizontal.
Gama de înclinare a sculei: 145°, 145°, ambele direcționale, rotația de 360° a sculei
Sistem hidraulic suplimentar: pentru atașamente controlate hidraulic este montat în circuitul de rotație a sculei de lucru și permite utilizarea atașamentelor acţionate hidraulic.
Moduri de funcționare ale UDS 214
» Modul WORK – lucru cu suprastructura
» Modul DRIVE – permite controlul acționării auxiliare – micro deplasare
(pentru a parcurge distante scurte pe santier), precum si suporturile de stabilizare direct din cabina suprastructurii, fara a fi nevoie de pornirea motorului de
tren de rulare.
Modificarea UDS 214 42 nu are funcția de micro deplasare (acționare auxiliară).
Grupuri hidraulice
» hidrogenerator dublu A8 VO 107
» hidrogenerator cu angrenaje 1PF 2G2 – 016: nereglementare
Distribuitori: monobloc cu șapte circuite 7M8-22
Domeniu de lucru
A Raza orizontală m
A1 cu telescop retras 6,3m
A2 cu telescop extins 10,5m
A3 cu braț prelungitor de 1,5 m 11,6m
A4 cu braț prelungitor de 3,0 m 13,1m
A5 cu braț prelungitor de 4,5 m 14, 6m
B Adancime (la raza bratului telescopic 0°, - 90°)
B1 cu telescop retractat 2,9m
B2 cu telescop extins 7m
B3 cu brat prelungitor de 1,5 m 8,2m
B4 cu brat prelungitor de 3,0 m 9,7m
B5 cu braț de prelungire de 4,5 m 11,2 m
C Adancime atinsă (la intervalul brațului telescopic 30°, - 60°)
C1 cu telescop retras 2,1 m
C2 cu telescop extins 5,7 m
C3 cu braț de prelungire de 1,5 m 6, 6m
C4 cu braț prelungitor de 3,0 m 7,9m
C5 cu braț prelungitor de 4,5 m 9,2m
D Înălțimea de descărcare
D1 cu telescop retras 3,4m
D2 cu telescop extins 5,5m
D3 cu braț prelungitor de 1,5 m 6,6m
D4 cu braț prelungitor de 3,0 m 7,4m
D5 cu braț prelungitor de 4,5 m 8,2m
E Atingerea înălțimii
E1 cu telescop retras 5m
E2 cu telescop extins 7m
E3 cu braț prelungitor de 1,5 m 8m
E4 cu braț prelungitor de 3,0 m 8,7m
E5 cu braț prelungitor de 4,5 m 9,5m
[Imagine: uds-fire-rosenbauer-1.jpg]
SURSA info : https://www.uds.sk
SURSA info : https://www.rosenbauer.com

"Audacia Et Devotio"
Cutezanță, îndrăzneală, curaj şi devotament.
18-03-2023 08:17 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: NED 68 , Homefire News , Subofițer pompier , Baloo , Pompier leneș
{myadvertisements[zone_3]}
Homefire News Offline
Old firefighter Moderator
*******

Mesaje: 7,307
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 8018
Given 8025 thank(s) in 3654 post(s)

Mesaj: #246
RE: Firefighting and Rescue Vehicles
Autospecială ARFF Scania Titan ZIEGLER Z6 HYBRIDdrive

[Imagine: image-productview.jpg]
Citat:Soluția hibridă Scania dezvoltată în scopuri industriale și maritime se potrivește perfect pentru autospecialele de pompieri din aeroporturi (ARFF). Scania AB, împreună cu producătorul de șasiuri Titan Spezialfahrzeugbau GmbH și producătorul de autospeciale de pompieri Albert Ziegler GmbH, poate oferi acum soluții care permit conducerea cu emisii zero în și în jurul aeroporturilor.
Soluția hibridă de la Scania îmbunătățește, de asemenea, o serie de caracteristici de produs ale vehiculului. În caz de urgență, totul este să ajungi la incident cât mai rapid și în siguranțăl. Această soluție a făcut ca timpul de accelerație să atingă un nou nivel pentru acest tip de vehicul. Camionul hibrid are 770 CP de la un motor cu ardere V8 Scania de 16 litri în combinație cu 380 CP de la un motor electric. Acest lucru oferă hibridului până la 1.150 CP în total.
[Imagine: 1678963154655.jpg]
Odată cu prezentarea primului Z6 cu propulsie hibridă, Scania ZIEGLER stabilește din nou o piatră de hotar în revoluția motoarelor de pompieri pentru aerodrom.
Z6 HYBRIDdrive poate fi alimentat în trei moduri diferite: exclusiv cu un motor electric, în mod convențional cu un motor cu ardere (diesel) sau cu tehnologia HYBRIDdrive. În acest din urmă caz, motorul electric și motorul cu ardere funcționează mână în mână într-o rețea inteligentă. Aceasta înseamnă că Z6 HYBRIDdrive poate fi folosit numai pur electric în aeroporturi.
O autonomie corespunzătoare face chiar posibil ca, în funcție de profilul de condus, peste 80% din deplasări să se poată face electric. Într-o intervenție în care fiecare secundă contează în aeroporturi, Z6 HYBRIDdrive își demonstrează pe deplin avantajele. Motorul electric și motorul cu ardere accelerează vehiculul, care cântărește până la 39 t, la viteza maximă fără concurență. Aici valorile sunt la nivelul unui șasiu 8×8 cu motor diesel.
În cazul în care bateria trebuie să fie încărcată , întreaga putere de propulsie a motorului diesel este disponibilă . Spre deosebire de piață, ZIEGLER nu urmează tendința de reducere a dimensiunilor autospecialei Dacă puterea motorului electric nu este disponibilă, toate cerințele normative sunt îndeplinite de motorul cu ardere. ZIEGLER a rezolvat astfel provocarea de a dezvolta cel mai bun concept alternativ de propulsie din lume pentru mașinile de pompieri din aeroport. Combină aspecte ale durabilității, este mai rapid decât orice produs comparabil și asigură funcționarea fiabilă obișnuită.
Grupul motopropulsor Hybrid Drive Technology
[Imagine: image-productview-1.jpg]
SPECIFICAȚII TEHNICE Z6
Motor și putere motor
Motor cu ardere: Scania DC16 386, Cilindru V8, 16,4 litri, 566 kW / 770 CP
Sistem electric Scania Electric-Power-Train 230 kW (continuu), 280 kW Baterie Litiu-Ion cu 104 kWh
HYBRIDdrive Parametri: Putere totală max. 846 Kw / 1150 CP
Dimensiunea vehiculului L×L×H: 11.800 × 3.000 × 3.750 mm
Norme / Standarde ICAO, EASA, NFPA, ADV, EC, CCCF
Cabină / Echipaj Cabină de securitate ZIEGLER Z-Cab AiR / 1+3
Suprastructură ZIEGLER ALPAS de ultimă generație
Şasiu Titan T39-770 6×6 HYBRIDdrive
Tracțiune integrală permanentă 6×6 cu o singură roată
Suspensie cu arc elicoidal și frâne cu disc conform ECE R 13
Transmisie - complet automată
Ampatament 4.750 mm
Dimensiuni L×l×h: 11.800 × 3.000 × 3.750 mm
[Imagine: Capturezclass.jpg]
Greutatea totală a vehiculului 39.000 kg
Sarcina pe osie 13.000 kg
Cabină / echipaj - Z-Cab Air
[Imagine: 02-200326-z4-detail-kabine.jpg]
Cabină de siguranță cu spațiu mare pentru un echipaj Z-Cab AiR / 1+3
Intrare largă și sigură – pentru condiții de lucru ergonomice optime pentru echipaj, chiar și cu echipament
Cabina soferului cu o inaltime in picioare de 1,80 metri
Vedere panoramică excelentă pentru conducere în siguranță
Cabina de pilotaj ergonomică și tactică de operare, precum și elemente de control ale joystick-ului în cotieră
Conceptul de operare Z-Control
[Imagine: 68850.jpg]
[Imagine: 68851.jpg]
[Imagine: 316676-94100-large-entry-medium.jpg]
Panou de control
Z-Control de ultimă generație
Pompa centrifuga de incendiu
Pompă alternativă ZIEGLER FPN 10-10000-HR
Putere pompa max. 10.500 l/min
[Imagine: image-productview-3.jpg]
Sistem de amestecare a spumei
ZIEGLER EAD
Rezervor de apă 14000 l
Rezervor agent de spumă 1680 l
Sistem pulbere 250 kg
Sistem CO 2 120 kg
Monitor
Z-Attack-HRET 17 / 20 de metri / 8.000 l/min
[Imagine: Capturezatac.jpg]
Monitor bara de protecție ZT-2000 2.200 l/min
Performanţă
0 - 80 km/h în < 28 sec (variabil datorită sarcinii)
V max 130 km/h
Accesorii speciale
Sistem de autoprotecție pentru sub caroserie și cabină
Sisteme de asistență (prevenirea răsturnării, unitate de navigație)
Sisteme de camere (IR, color, BirdView, înlocuire oglinzi)
Lumini suplimentare (de lucru, mediu, intermitent)
Catarg
Handheld pentru operarea cu turelă
Parapet rabatabil automat pe acoperiș
SURSA info : https://www.ziegler.de

"Foc . O stivă de replici uscate, plus cuvântul scânteie."
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 24-03-2023 03:51 PM de Homefire News.)
24-03-2023 03:44 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Covalciuc Bogdan , Baloo , Subofițer pompier , Pompier leneș
{myadvertisements[zone_3]}
Covalciuc Bogdan Offline
Administrator
********

Mesaje: 14,850
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 6650
Given 20114 thank(s) in 8171 post(s)

Mesaj: #247
RE: Firefighting and Rescue Vehicles
Vehicul de stingere a incendiilor pe șenile RAC Fire Commander

[Imagine: 360-F-101542021-MJj-Pi-GLu-YBaq-X3t-OWi-...sc6-Cp.jpg]
[Imagine: csm-Heavy-duty-tracked-fire-fighting-veh...52538b.jpg]
Citat:RAC Fire Commander este un vehicul de stingere a incendiilor pe șenile. Combină tehnologiile tradiționale și moderne de stingere a incendiilor pentru lupta împotriva incendiilor mari: puțuri de petrol, conducte de petrol și gaze, uzine chimice, păduri, aeroporturi.
Fire Commander se bazează pe tancul de tip Leopard 1 cu șasiu pe șenile. Echipamentul său de stingere a incendiilor reprezintă cea mai recentă tehnologie. Datorită aplicației sale multifuncționale, Fire Commander poate fi clasificat ca vehicul special stingere a incendiilor,având următoarele proprietăți pentru stingerea incendiilor:
- calități remarcabile de off-road
- diverse alternative de stingere a incendiilor
- pregătirea terenului pentru pătrunderea in zonele incendiate
- salvare și recuperare
[Imagine: fire-commander-hand-impulse-water-guns.gif]
Tunurile cu impuls manual IFEX și furtunurile de inaltă presiune de 100 m pe tambur sunt montate la capătul din spate al vehiculului RAC Fire Commander.
Există două conexiuni pentru furtunurile de stingere a incendiilor standard (B și C) în partea din spate a Fire Commander.
[Imagine: tracked-fire-fighting-vehicle-water-nozzles.gif]
RAC Fire Commander este dotat cu lamă de buldozer pentru pregătirea spargerilor sau a obstacolelor .Duzele de apă instalate la capătul frontal al vcehiculului pot fi folosite pentru a stinge incendiilor la sol sau alternativ pentru înmuiere preventivă.
Fire Commander este propulsat de un motor de 830 CP, și este capabil să transmită o forță mare asupra lamei buldozerului. Cu o astfel de forță poate săpa șanțuri de adâncime considerabilă și să pregătească rupturi pentru a opri avansul unui incendiu și, de asemenea, pentru a răsturna obstacole.
[Imagine: fire-commander-self-cooling-device.gif]
Datorită dispozitivului său de auto-răcire, Fire Commander (vehicul de stingere a incendiilor pe șenile) este capabil să efectueze sarcini de stingere a incendiilor, pentru o perioadă mai lungă, la temperaturi foarte ridicate.
[Imagine: tracked-fire-fighting-vehicle-water-suction.gif]
Incarcarea tancului de apă de 11600 litri se poate realiza din surse naturale de apă cu pompa de apă de mare capacitate cu autoamorsante.
Fire Commander pe șenile se bazează pe tancul german de tip Leopard 1. Echipamentul său de stingere a incendiilor reprezintă cea mai recentă tehnologie germană. Datorită aplicației sale multifuncționale, Fire Commander pe șenile poate fi numit cel mai modern vehicul de stingere a incendiilor pentru aplicații off-road și pentru pregătirea spargerilor de incendiu pe teren dificil etc.
SPECIFICAȚII TEHNICE
Motor: MTU MB 838 Ca M / 500, 10 cilindri, 610 KW = 830 CP
Cutie de viteze: schimbător de viteze ZF cu 4 trepte și transmisie de direcție cu convertor hidraulic de cuplu
Dimensiuni
Lungime cu lama buldozer ca. 8100 mm
Latime ca. 3400 mm
Inaltime ca. 3550 mm
Garda la sol aprox. 420 mm
Greutate:
Șasiu (cu sistem de stingere a incendiilor și 11.600 litri apă și 400 litri aditivi)
aproximativ 50 t
Presiunea la sol aprox. 10,5 N/cm²
Traversabilitatea șanțului aprox. 2,5 m
Raza de virare 4,96 m
Max. viteza aprox. 50 km/h
Capacitate combustibil 985 ltr.
Viteza de deplasare aprox. 4 km/h
Raza de operare:
Pantabilitate aproximativ 50 % - drum ca. 450 km
Înclinare laterală aprox. 25 % - off-road ca. 250 km
Cele două tancuri furnizează 11.400 de litri de apă și 600 de litri de aditivi
Rezervorul de apă este o construcție metalică realizată prin sudare autoportabilă, interiorul fiind întărit cu deflectoare . Pompa de apă permite o umplere completă atancului din surse naturale(deschise) în 5 minute. Se pot folosi și hidranți.
Patru alternative de stingere a incendiilor:
- Două tunuri IFEX cu apă și aditivi
- cu furtunuri de stingere a incendiilor standard (B si C)
- pistoale cu impuls manuale
-Perdele apă-duze
Tunurile sunt echipate cu o instalație hidraulică cu mecanism de înclinare
care permite mișcărea tunurilor pe orizontală de cca. +/- 90º și mișcări verticale de
aproximativ -20º până la +70º.
Camera video montată între cele două țevi de tun permite operatorului să controleze mișcările tunului și să observe ținta.
SURSA info : https://www.rac-germany.com

"Audacia Et Devotio"
Cutezanță, îndrăzneală, curaj şi devotament.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 04-04-2023 08:08 PM de Covalciuc Bogdan.)
04-04-2023 08:07 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Subofițer pompier , Homefire News , Pompier leneș
{myadvertisements[zone_3]}
Covalciuc Bogdan Offline
Administrator
********

Mesaje: 14,850
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 6650
Given 20114 thank(s) in 8171 post(s)

Mesaj: #248
RE: Firefighting and Rescue Vehicles
Autospecială de suport logistic IVECO Magirus TP-Logistics VCU

[Imagine: 43775.jpg]

Citat:Autospecială de suport logistic TP-Logistics Vehicle Control Unit (VCU) de la Magirus marchează începutul unei noi ere. Combină tehnologia de ultimă oră în comunicații, control și logistică într-un vehicul multifuncțional de stingere a incendiilor. Tehnologiile inovatoare precum dronele și robotica sunt complet integrate, la fel ca operațiunile digitale și managementul flotei. Împreună cu sistemele de stingere Magirus de înaltă performanță, precum și cu echipamente și capacități logistice variabile, TP-Logistics VCU oferă un maxim de flexibilitate și siguranță în orice situație.
[Imagine: csm-Magirus-LF-Logistik-VCU-Header-02-a2ba2b0969.jpg]

[Imagine: csm-Magirus-LF-Logistik-VCU-Header-01-9d94a6171d.jpg]

[Imagine: 305208260-5488253364545370-6846681809419141254-n.jpg]


"Audacia Et Devotio"
Cutezanță, îndrăzneală, curaj şi devotament.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 02-05-2023 04:30 PM de Covalciuc Bogdan.)
02-05-2023 04:21 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Pompier leneș
{myadvertisements[zone_3]}
Homefire News Offline
Old firefighter Moderator
*******

Mesaje: 7,307
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 8018
Given 8025 thank(s) in 3654 post(s)

Mesaj: #249
RE: Firefighting and Rescue Vehicles
Armata germană Bundeswehr, centrul de protecție împotriva incendiilor, se dotează cu 76 autospeciale de stingere a incendiilor forestiere TATRA FORCE 4x4 Rosenbauer „Waldi”

[Imagine: 339420852-924084312380148-774481941202260820-n.jpg]
Citat:Contractul pentru armata germană a fost câștigat de Tatra Trucks în cooperare cu Rosenbauer, care este cel mai mare producător de motoare de pompieri din lume.
După cum a declarat compania Tatra Trucks pe profilul său oficial de Facebook, centrul de protecție împotriva incendiilor Bundeswehr ar trebui acum să testeze ultima generație a acestor vehicule de stingere a incendiilor pentru combaterea incendiilor forestiere.
„ Dacă testele se vor dovedi a fi excelente, pompierii forțelor armate ale Republicii Federale Germania vor primi în total 76 de vehicule, pe care pompierii locali le numesc cu drag „Waldi””, se arată într-o postare pe rețeaua de socializare .
[Imagine: 339135732-1429589084448694-838151504710707645-n.jpg]

[Imagine: 339453106-3528652027395937-3783063121372914468-n.jpg]
Baza autospecialelor „Waldi” este șasiul Tatra T815-7 cu o tracțiune 4×4 și un ampatament de 3710 mm. Potrivit rapoartelor , sub capotă existe un motor Cummins, cu o putere de 375 kW (510 CP). Autospeciala este echipata cu o transmisie automată Allison cu transmisia puterii la toate roțile.
[Imagine: 339248804-534288385298610-8957142029561883608-n.jpg]
Vehiculul măsoară 7.500 mm în lungime, 2.500 mm în lățime și 3.100 mm în înălțime, cu o greutate maximă de până la 18 tone. Suprastructura de la Rosenbauer are un rezervor cu o capacitate de 4000 de litri de apa si 100 de litri de spuma.
[Imagine: 339260731-1270306917172079-2852059126906949784-n.jpg]
O altă caracteristică interesantă sunt cei 300 de litri de apă rezervați pentru protecția proprie a vehiculului, unde mici duze sunt plasate în pasajele roților și deasupra cabinei pentru a răci zonele critice și, astfel, a le proteja suplimentar de căldura intensă.
[Imagine: 339123006-247036474374486-2152204598390199967-n.jpg]
În plus, mașina este echipată cu lumini de avarie tradiționale, lumini pentru controlul traficului în spate, iluminare cu LED-uri pentru caroserie, troliu, spații de depozitare tradiționale, iar partea superioară a cabinei este protejată suplimentar de un cadru tubular. De asemenea, geamurile și oglinzile sunt echipate cu propriile grile de protecție.
[Imagine: 339139613-607328247654607-551113475216395285-n.jpg]

[Imagine: 339153789-256163180082439-4808354312112564306-n.jpg]

[Imagine: 339146920-1315186522540143-485952943655317262-n.jpg]

[Imagine: 339266789-560379052860674-4621860550660120552-n.jpg]
SURSA info : https://czechia.postsen.com

"Foc . O stivă de replici uscate, plus cuvântul scânteie."
12-05-2023 10:20 AM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Covalciuc Bogdan , Pompier leneș
{myadvertisements[zone_3]}
Homefire News Offline
Old firefighter Moderator
*******

Mesaje: 7,307
Alăturat: Nov 2010
Locatie:
Thanks: 8018
Given 8025 thank(s) in 3654 post(s)

Mesaj: #250
RE: Firefighting and Rescue Vehicles
Autospecială de lucru cu apa si spuma de medie capacitate RABA Hungarian Heros Aquadux-X 4000 Rosenbauer
[Imagine: Capturegdgfdgrdf.jpg]
[Imagine: 1-w3nz5nbyp.jpg]
Citat:aAutospeciala Heros Aquadux-X 4000 a fost realizată de cooperare între Rába Járműipari Holding Nyrt și BM Heros Zrt. Noul șasiu Rába R16.217 AFW are la bază șasiul Renault Midlum. Noul șasiu a fost echipat cu componente Rába, arcuri și sisteme de frânare, cu modificări în funcție de nevoi speciale, formează baza noului Heros Aquadux-X 4000
[Imagine: 2-jhjnmwy2.jpg]
Suprastructura este construită pe șasiul vehiculului Rába R16.217 AFW și respectă cerințele standardului MSZ EN 1846-2:2003. Autospeciala are un rezervor de apă încorporat de 4000 ± 5% litri și un rezervor de material spumant care reprezintă 10% din volumul rezervorului de apă.
[Imagine: 3-pgg31ttz9m.jpg]
CARACTERISTICI tehnice
Tip:Autospecială de stins incendii cu tracțiune integrală
Tip vehicul: R16.217 AFW
Lungime:7650 mm
Lăţime:2500 mm
Înălţime:3380 mm ± 2%
Ampatament:
Greutate totală admisă:16000 kg
Motor:Motor diesel în linie cu 6 cilindri tip Renault DXi7 TDI Euro V
Performanţă:217 kW (290 CP) la 2300 rpm
Cutie de viteze:Cutie de viteze ZF Ecolite 6 S1000 TO, design complet sincronizat, cu 6 viteze înainte și 1 înapoi, cruise control.
Sistem de frânare:Designul și dimensiunile sale sunt conforme cu regulamentul UNECE 13. Frâne cu tambur față și spate
Semn distinctiv:Există 2 mini corpuri luminoase cu LED-uri albastre în partea de sus a cabinei șoferului în față, 2 lumini cu LED-uri albastre în spatele suprastructurii.
[Imagine: 4-nrcmoxxraw.jpg]
Rezervor de apă:Materialul rezervorului de apă este copolimer de polipropilenă. Volumul rezervorului este de 4000 +/- 5% litri. Rezervorul de apă a fost amplasat în mijlocul suprastructurii.
Recipient de spumă:Volumul rezervorului de agent de spumă este de 10% din volumul rezervorului de apă de stingere. Materialul său este plastic, este echipat cu un indicator de nivel.
Pompa de stingere a incendiilor:Rosenbauer NH25 Debitul nominal de apă al componentei pompei de presiune normală este de 2000 litri/minut, cu o adâncime de aspirație de 3 metri și o presiune de funcționare de 10 bar. Debitul de apă al piesei pompei de înaltă presiune este de 250 litri/minut la o presiune de 40 bar.
Sistem de amestecare a spumei:Sistem Rosenbauer Fix-mix cu amestecare 3 și 6%.
Funcționare și monitorizare:Sistem controlat PLC Heros Cerberus cu acționare manuală în caz de urgență
Unghi de înclinare:27 de grade
[Imagine: 11-2df85lbz67.jpg]

[img][12-ixuihxmqwz.jpg](https://postimg.cc/G84yn3JV)[/img]

[Imagine: 14-poc1qtmoi6.jpg]

[Imagine: 16-slugwtx66x.jpg]
SURSA info : https://bmheros.hu

"Foc . O stivă de replici uscate, plus cuvântul scânteie."
30-05-2023 01:53 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Thanks given by: Pompier leneș , Covalciuc Bogdan
{myadvertisements[zone_3]}
Postează răspuns 


Săritură forum:



Bine ai venit, Vizitator!
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.


  

Parolă
  





Ultimele subiecte
Serviciul Mobil de Urgenț...
Ultimul mesaj a fost postat de: Homefire News
Astăzi 02:09 PM
» Mesaje: 772
» Vizualizări: 1168751
I.S.U. "Horea" al Județul...
Ultimul mesaj a fost postat de: Pompier tălpaș
Ieri 02:41 PM
» Mesaje: 126
» Vizualizări: 210276
I.S.U. "Iancu de Hunedoar...
Ultimul mesaj a fost postat de: Pompier tălpaș
04-12-2024 11:30 AM
» Mesaje: 174
» Vizualizări: 271926
Serviciul Mobil de Urgenț...
Ultimul mesaj a fost postat de: Pompier paramedic
03-12-2024 05:29 PM
» Mesaje: 39
» Vizualizări: 55006
Serviciul Mobil de Urgenț...
Ultimul mesaj a fost postat de: Pompier paramedic
03-12-2024 05:14 PM
» Mesaje: 126
» Vizualizări: 200141
I.S.U.'Dealul Spirii' Bu...
Ultimul mesaj a fost postat de: Tablagiu
30-11-2024 01:33 PM
» Mesaje: 541
» Vizualizări: 1036507
I.S.U. "Oltenia" al Judet...
Ultimul mesaj a fost postat de: Pompier tălpaș
30-11-2024 10:58 AM
» Mesaje: 111
» Vizualizări: 197278
I.S.U. "Țara Bârsei" al J...
Ultimul mesaj a fost postat de: Pompier tălpaș
30-11-2024 10:34 AM
» Mesaje: 120
» Vizualizări: 242017
I.S.U. "Mihail Grigore St...
Ultimul mesaj a fost postat de: Pompier tălpaș
30-11-2024 10:18 AM
» Mesaje: 238
» Vizualizări: 354424
S.P.S.U. - Falck România
Ultimul mesaj a fost postat de: Pompier tălpaș
30-11-2024 10:07 AM
» Mesaje: 17
» Vizualizări: 29669

Sustinem
semperfidelis.ro
agendapompierului.ro