Evaluarea subiectului:
- 14 voturi - 4.86 în medie
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Avizier posturi scoase la concurs de I.S.U sau MAI
|
Autor |
Mesaj |
Covalciuc Bogdan
Administrator
Mesaje: 14,856
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 6650
Given 20134 thank(s) in 8174 post(s)
|
RE: Avizier posturi scoase la concurs de I.S.U sau MAI
Citat:Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă "Mr. CONSTANTIN ENE" al Judeţului Bacău, cu sediul în municipiul Bacău, str. Milcov nr. 49, judeţul Bacău, organizează concurs pentru ocuparea a 13 posturi prevăzute cu funcții de subofițer, cu recrutare din sursă externă, în temeiul art. 20 din Ordinul ministrului nr. 665 din 2008 privind unele activități de management resurse umane în unitățile M.A.I., cu modificările și completările ulterioare, astfel:
9 posturi de subofițer operativ principal la Detașamentul de Pompieri Bacău, astfel:
7 posturi de subofițer operativ principal la Detașamentul de Pompieri Bacău – Garda de intervenție;
1 post subofițer operativ principal la Detașamentul de Pompieri Bacău – Formațiunea de protecție civilă - Echipajul autospecialei de primă cercetare și evaluare CBRN;
1 post subofițer operativ principal (și scafandru autonom) la Detașamentul de Pompieri Bacău – Formațiunea de protecție civilă – Echipa de căutare-salvare.
4 posturi de conducător auto (autospeciale) la Detașamentul de Pompieri Bacău, astfel:
3 posturi de conducător auto (autospeciale) la Detașamentul de Pompieri Bacău – Garda de intervenție;
1 post conducător auto (autospeciale) la Detașamentul de Pompieri Bacău – Suport
Principalele sarcini și atribuții ale postului de subofițer operativ principal la Detașamentul de Pompieri Bacău – Garda de intervenție:
participă la intervenţiile pentru stingerea incendiilor, salvarea şi protejarea oamenilor, animalelor, bunurilor materiale şi valorilor din patrimoniul cultural, limitarea şi înlăturarea urmărilor accidentelor, calamităţilor naturale şi catastrofelor, activităţi de descarcerare / deblocare a persoanelor surprinse de accidente, precum şi operaţiuni / activităţi de recunoaştere, cercetare, căutare – salvare, de acordare a primului ajutor sau asistenţă medicală de urgenţă şi sprijin pentru supravieţuirea populaţiei afectate de situaţiile de urgenţă;
se preocupă permanent pentru ridicarea nivelului de cunoştinţe (militare şi de specialitate), menţinerea şi dezvoltarea nivelului de pregătire fizică, dezvoltarea spiritului de iniţiativă şi stilului de lucru în echipă;
răspunde de buna funcţionare a accesoriilor / utilajelor / echipamentelor / autospecialelor din dotarea subunităţii;
Pentru a participa la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
Principalele cerinţe ale postului:
pregătire de bază: Studii liceale cu diplomă de bacalaureat;
Condiţiile de recrutare ale candidaţilor:
să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
să cunoască limba română scris şi vorbit;
să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
să aibă absolvit liceul cu diplomă de bacalaureat;
să fie apte din punct de vedere medical, fizic şi psihic; aptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne/ comisia de concurs, ca urmare a examinării medicale, verificării îndeplinirii criteriilor antropometrice, existenţei semnelor/tatuajelor neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, verificării aptitudinilor fizice şi, respectiv, evaluării psihologice, potrivit baremelor şi/ sau criteriilor aplicabile;
să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniți și maximum 27 ani împliniți în anul desfășurării concursului;
să aibă studii corespunzătoare cerinţelor postului pentru care candidează;
să aibă înălţimea de minimum 1,65 m bărbaţii şi 1,60 m femeile;
să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;
să nu aibă antecedente penale sau să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
să nu fi fost destituite dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani;
nu au desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
să îndeplinească condiţiile specifice pentru ocuparea prin concurs a funcţiei publice cu statut special;
să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
persoanele care au grade militare în rezervă pot fi recrutate numai în situaţiile în care prin încadrare, potrivit nivelului studiilor, nu dobândesc grade militare mai mici decât cele avute în rezervă;
să nu le fi fost încetate raporturile de serviciu în condiţiile art. 69 lit. c), h), i) şi k) din Legea nr. 360/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
să nu fi fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. d), i), j), k) şi ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.
Documente solicitate candidaţilor pentru dosarul de înscriere la concurs:
a) Documente depuse de candidat:
dosar plic;
cererea de înscriere şi C.V.;
copii legalizate ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului, inclusiv anexele (foaia matricolă);
copii ale actului de identitate, carnetului de muncă;
livretul militar (dacă este cazul) în original și copie ;
copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului;
cazierul judiciar;
caracterizarea de la ultimul loc de muncă, respectiv din instituţia de învăţământ în cazul absolvenţilor în primul an de la absolvire;
3 fotografii 3x4cm, color;
2 fotografii color 9×12 cm, color;
fişa medicală-tip de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne;
declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare.
b) Documente procurate de unitatea organizatoare:
certificat de examinare psihologică.
Probele de concurs sunt :
evaluarea individuală a performanțelor fizice pentru solicitare fizică accentuată;
test scris pentru verificarea cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiunilor postului.
Principalele sarcini și atribuții ale postului de subofițer operativ principal la Detașamentul de Pompieri Bacău – Formațiunea de protecție civilă – Echipajul autospecialei CBRN:
participă la organizarea şi desfăşurarea intervenţiilor, de menţinere a capacităţii operative şi de luptă ridicată a subunităţii, de pregătire pentru intervenţie a personalului de pe autospeciala C.B.R.N., executarea serviciului de permanenţă;
se preocupă permanent pentru ridicarea nivelului de cunoştinţe (militare şi de specialitate), menţinerea şi dezvoltarea nivelului de pregătire fizică, dezvoltarea spiritului de iniţiativă şi stilului de lucru în echipă;
răspunde de buna funcţionare a accesoriilor / utilajelor / echipamentelor / autospeciala din dotarea subunităţii;
Pentru a participa la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
Principalele cerinţe ale postului:
pregătire de bază: Studii liceale cu diplomă de bacalaureat;
Condiţiile de recrutare ale candidaţilor:
să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
să cunoască limba română scris şi vorbit;
să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
să aibă absolvit liceul cu diplomă de bacalaureat;
să fie apte din punct de vedere medical, fizic şi psihic; aptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne/ comisia de concurs, ca urmare a examinării medicale, verificării îndeplinirii criteriilor antropometrice, existenţei semnelor/tatuajelor neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, verificării aptitudinilor fizice şi, respectiv, evaluării psihologice, potrivit baremelor şi/ sau criteriilor aplicabile;
să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniți și maximum 27 ani împliniți în anul desfășurării concursului;
să aibă studii corespunzătoare cerinţelor postului pentru care candidează;
să aibă înălţimea de minimum 1,65 m bărbaţii şi 1,60 m femeile;
să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;
să nu aibă antecedente penale sau să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
să nu fi fost destituite dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani;
nu au desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
să îndeplinească condiţiile specifice pentru ocuparea prin concurs a funcţiei publice cu statut special;
să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
persoanele care au grade militare în rezervă pot fi recrutate numai în situaţiile în care prin încadrare, potrivit nivelului studiilor, nu dobândesc grade militare mai mici decât cele avute în rezervă;
să nu le fi fost încetate raporturile de serviciu în condiţiile art. 69 lit. c), h), i) şi k) din Legea nr. 360/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
să nu fi fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. d), i), j), k) şi ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.
Documente solicitate candidaţilor pentru dosarul de înscriere la concurs:
a) Documente depuse de candidat:
dosar plic;
cererea de înscriere şi C.V.;
copii legalizate ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului, inclusiv anexele (foaia matricolă);
copii ale actului de identitate, carnetului de muncă;
livretul militar (dacă este cazul) în original și copie;
copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului;
cazierul judiciar;
caracterizarea de la ultimul loc de muncă, respectiv din instituţia de învăţământ în cazul absolvenţilor în primul an de la absolvire;
3 fotografii 3x4cm, color;
2 fotografii color 9×12 cm, color;
fişa medicală-tip de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne;
declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare.
b) Documente procurate de unitatea organizatoare:
certificat de examinare psihologică;
Probele de concurs sunt :
evaluarea individuală a performanțelor fizice pentru solicitare fizică accentuată;
test scris pentru verificarea cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiunilor postului.
Principalele sarcini și atribuții ale postului de subofițer operativ principal (și scafandru autonom) la Detașamentul de Pompieri Bacău – Formațiunea de protecție civilă – Echipa de căutare-salvare:
se preocupă permanent pentru ridicarea nivelului de cunoştinţe (militare şi de specialitate), menţinerea şi dezvoltarea nivelului de pregătire fizică, dezvoltarea spiritului de iniţiativă şi stilului de lucru în echipă;
răspunde de buna funcţionare a accesoriilor / utilajelor / echipamentelor / autospeciala din dotarea subunităţii;
Pentru a participa la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
Principalele cerinţe ale postului:
pregătire de bază: Studii liceale cu diplomă de bacalaureat;
Condiţiile de recrutare ale candidaţilor:
să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
să cunoască limba română scris şi vorbit;
să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
să aibă absolvit liceul cu diplomă de bacalaureat;
să fie apte din punct de vedere medical, fizic şi psihic; aptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne/ comisia de concurs, ca urmare a examinării medicale, verificării îndeplinirii criteriilor antropometrice, existenţei semnelor/tatuajelor neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, verificării aptitudinilor fizice şi, respectiv, evaluării psihologice, potrivit baremelor şi/ sau criteriilor aplicabile;
să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniți și maximum 27 ani împliniți în anul desfășurării concursului;
să aibă studii corespunzătoare cerinţelor postului pentru care candidează;
să aibă înălţimea de minimum 1,65 m bărbaţii şi 1,60 m femeile;
să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;
să nu aibă antecedente penale sau să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
să nu fi fost destituite dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani;
nu au desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
să îndeplinească condiţiile specifice pentru ocuparea prin concurs a funcţiei publice cu statut special;
să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
persoanele care au grade militare în rezervă pot fi recrutate numai în situaţiile în care prin încadrare, potrivit nivelului studiilor, nu dobândesc grade militare mai mici decât cele avute în rezervă;
să nu le fi fost încetate raporturile de serviciu în condiţiile art. 69 lit. c), h), i) şi k) din Legea nr. 360/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
să nu fi fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. d), i), j), k) şi ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.
Documente solicitate candidaţilor pentru dosarul de înscriere la concurs:
a) Documente depuse de candidat:
dosar plic;
cererea de înscriere şi C.V.;
copii legalizate ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului, inclusiv anexele (foaia matricolă);
copii ale actului de identitate, carnetului de muncă;
livretul militar (dacă este cazul) în original și copie;
copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului;
cazierul judiciar;
caracterizarea de la ultimul loc de muncă, respectiv din instituţia de învăţământ în cazul absolvenţilor în primul an de la absolvire;
3 fotografii 3x4cm, color;
2 fotografii color 9×12 cm, color;
fişa medicală-tip de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne;
declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare.
b) Documente procurate de unitatea organizatoare:
certificat de examinare psihologică;
Probele de concurs sunt :
evaluarea individuală a performanțelor fizice pentru solicitare fizică specială;
test scris pentru verificarea cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiunilor postului;
Principalele sarcini și atribuții ale postului de conducător auto (autospeciale) la Detașamentul de Pompieri Bacău – Garda de intervenție:
Principalele sarcini și atribuții ale postului:
conduce autospeciala şi răspunde de buna funcţionare a accesoriilor / utilajelor / echipamentelor / de pe autospecialele pe care le încadrează;
se preocupă permanent de ridicarea propriului nivel de cunoştinţe (militare şi de specialitate), menţinerea şi dezvoltarea nivelului de pregătire fizică, perfecţionarea deprinderilor de lucru cu accesoriile şi echipamentul pe care le are în primire (potrivit funcţiei), dezvoltarea spiritului de orientare, iniţiativă şi lucru în echipă, păstrarea în stare de funcţionare a autospecialei, accesoriilor, utilajelor, materialelor şi echipamentelor din dotarea subunităţii;
Pentru a participa la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
Principalele cerinţe ale postului:
pregătire de bază: Studii liceale cu diplomă de bacalaureat;
autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor: permis de conducere categoriile B și C;
Condiţiile de recrutare ale candidaţilor:
să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
să cunoască limba română scris şi vorbit;
să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
să aibă absolvit liceul cu diplomă de bacalaureat;
să fie apte din punct de vedere medical, fizic şi psihic; aptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne/ comisia de concurs, ca urmare a examinării medicale, verificării îndeplinirii criteriilor antropometrice, existenţei semnelor/tatuajelor neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, verificării aptitudinilor fizice şi, respectiv, evaluării psihologice, potrivit baremelor şi/ sau criteriilor aplicabile;
să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniți și maximum 27 ani împliniți în anul desfășurării concursului;
să aibă studii corespunzătoare cerinţelor postului pentru care candidează;
să aibă înălţimea de minimum 1,65 m bărbaţii şi 1,60 m femeile;
să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;
să nu aibă antecedente penale sau să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
să nu fi fost destituite dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani;
nu au desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
să îndeplinească condiţiile specifice pentru ocuparea prin concurs a funcţiei publice cu statut special;
să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
persoanele care au grade militare în rezervă pot fi recrutate numai în situaţiile în care prin încadrare, potrivit nivelului studiilor, nu dobândesc grade militare mai mici decât cele avute în rezervă;
să nu le fi fost încetate raporturile de serviciu în condiţiile art. 69 lit. c), h), i) şi k) din Legea nr. 360/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
să nu fi fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. d), i), j), k) şi ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.
Documente solicitate candidaţilor pentru dosarul de înscriere la concurs:
a) Documente depuse de candidat:
dosar plic;
cererea de înscriere şi C.V.;
copii legalizate ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului, inclusiv anexele (foaia matricolă);
copii ale actului de identitate, carnetului de muncă;
livretul militar (dacă este cazul) în original și copie;
copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului;
cazierul judiciar;
caracterizarea de la ultimul loc de muncă, respectiv din instituţia de învăţământ în cazul absolvenţilor în primul an de la absolvire;
3 fotografii 3x4cm, color;
2 fotografii color 9×12 cm, color;
fişa medicală-tip de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne;
declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare.
b) Documente procurate de unitatea organizatoare:
certificat de examinare psihologică;
Probele de concurs sunt :
evaluarea individuală a performanțelor fizice pentru solicitare fizică accentuată;
test scris pentru verificarea cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiunilor postului;
Principalele sarcini și atribuții ale postului de conducător auto (autospeciale) la Detașamentul de Pompieri Bacău – Suport operativ:
Principalele sarcini și atribuții ale postului:
răspunde de starea tehnică, folosirea, păstrarea, întreţinerea, repararea şi casarea la timp şi de calitate a tehnicii de intervenţie în situaţii de urgenţă şi de transport din dotare;
sprijină activitatea conducătorilor auto din subunitate şi răspunde de pregătirea de specialitate a cestora;
răspunde de asigurarea şi gestionarea corectă a bunurilor materiale specifice sectorului tehnic-utilaj din dotarea subunităţii, de păstrarea şi depozitarea corectă a acestora;
Pentru a participa la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
Principalele cerinţe ale postului:
pregătire de bază: Studii liceale cu diplomă de bacalaureat;
autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor: permis de conducere categoriile B și C;
Condiţiile de recrutare ale candidaţilor:
să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
să cunoască limba română scris şi vorbit;
să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
să aibă absolvit liceul cu diplomă de bacalaureat;
să fie apte din punct de vedere medical, fizic şi psihic; aptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne/ comisia de concurs, ca urmare a examinării medicale, verificării îndeplinirii criteriilor antropometrice, existenţei semnelor/tatuajelor neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, verificării aptitudinilor fizice şi, respectiv, evaluării psihologice, potrivit baremelor şi/ sau criteriilor aplicabile;
să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniți și maximum 27 ani împliniți în anul desfășurării concursului;
să aibă studii corespunzătoare cerinţelor postului pentru care candidează;
să aibă înălţimea de minimum 1,65 m bărbaţii şi 1,60 m femeile;
să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;
să nu aibă antecedente penale sau să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
să nu fi fost destituite dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani;
nu au desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
să îndeplinească condiţiile specifice pentru ocuparea prin concurs a funcţiei publice cu statut special;
să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
persoanele care au grade militare în rezervă pot fi recrutate numai în situaţiile în care prin încadrare, potrivit nivelului studiilor, nu dobândesc grade militare mai mici decât cele avute în rezervă;
să nu le fi fost încetate raporturile de serviciu în condiţiile art. 69 lit. c), h), i) şi k) din Legea nr. 360/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
să nu fi fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. d), i), j), k) şi ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.
Documente solicitate candidaţilor pentru dosarul de înscriere la concurs:
a) Documente depuse de candidat:
dosar plic;
cererea de înscriere şi C.V.;
copii legalizate ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului, inclusiv anexele (foaia matricolă);
copii ale actului de identitate, carnetului de muncă;
livretul militar (dacă este cazul) în original și copie;
copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului;
cazierul judiciar;
caracterizarea de la ultimul loc de muncă, respectiv din instituţia de învăţământ în cazul absolvenţilor în primul an de la absolvire;
3 fotografii 3x4cm, color;
2 fotografii color 9×12 cm, color;
fişa medicală-tip de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne;
declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare.
b) Documente procurate de unitatea organizatoare:
certificat de examinare psihologică;
Probele de concurs sunt :
evaluarea individuală a performanțelor fizice pentru solicitare fizică accentuată;
test scris pentru verificarea cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiunilor postului;
Concursul se va desfăşura după cum urmează:
24.10.2016 ora 14.00 – data limită pentru depunerea de către candidați a cererilor de participare la concurs;
07.11.2016 ora 14.00 – data limită privind depunerea de către candidaţi a dosarelor de recrutare pentru înscrierea la concurs cu toate documentele solicitate;
25.10.2016 – data limită pentru planificarea la testarea psihologică;
10.11.2016 – data limită pentru verificarea dosarelor de recrutare;
02.11.2016 – data limită privind efectuarea testării psihologice, precum și depunerea și soluționarea contestațiilor;
10.11.2016 – data limită privind stabilirea listelor finale cu candidați și comunicarea refuzului celor cărora nu li s-a aprobat participarea la concurs;
14.11.2016 și 15.11.2016 între orele 09.00 – 16.00 – desfășurarea probei de evaluare a performanțelor fizice;
16.11.2016 – comunicarea rezultatelor la proba de evaluare a performanțelor fizice;
17.11.2016, ora 10:00 – desfășurarea probei scrise;
17.11.2016-18.11.2016 – afișarea rezultatelor la proba scrisă și depunerea contestațiilor la proba scrisă;
– soluționarea contestațiilor la proba scrisă;
21.11.2016– desfășurarea probei de departajare – interviu (dacă este cazul);
21.11.2016-22.11.2016 – depunerea și soluționarea contestațiilor la proba de departajare – interviu (dacă este cazul);
22.11.2016 – stabilirea rezultatelor finale ale concursului;
22.11.2016 – afișarea rezultatelor finale ale concursului și a candidaților declarați admis.
Evaluarea individuală a performanțelor fizice se va desfășura la Sala de Atletism Bacău în baza unei planificări stabilite de către comisia de concurs și comunicată candidaților prin afișare la sediul nr. 1 al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă "Mr. CONSTANTIN ENE" al Judeţului Bacău, din municipiul Bacău, str. Milcov nr. 49, judeţul Bacău și postare cu cel puțin 24 ore înainte pe pagina de internet a unității http://www.isubacau.ro;
Evaluarea performanțelor fizice va consta în parcurgerea următoarelor probe specifice pentru solicitare fizică accentuată conform Ordinului ministrului nr. 154 din 2004 privind activitățile de educație fizică și sport în MAI, baremele fiind cele din anexa nr. 1 la prezentul anunț, astfel:
Bărbați: abdomene, viteză 50 m și rezistență 1000 m (bareme);
Femei: abdomene, viteză 50 m și rezistență 800 m (bareme).
Proba scrisă se va desfășura la Colegiul tehnic „Anghel Saligny” din municipiul Bacău, strada Vasile Alecsandri nr.18, judeţul Bacău, în data de 17.11.2016, ora 10.00;
Testarea psihologică a candidaţilor se va realiza prin grija unităţii organizatoare.
La concurs vor putea participa numai candidaţii ale căror dosare de recrutare sunt complete şi corect întocmite.
Nota de promovare a fiecărei probe de concurs este minimum 7,00. La proba scrisă se vor prezenta doar candidații declarați admis la proba de evaluare individuală a performanțelor fizice. Nota finală este media aritmetică a notelor obţinute la probele de concurs cu două zecimale fără rotunjire. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă finală, este declarat „admis” la concurs, candidatul care are cea mai mare notă la proba scrisă, iar în cazul în care doi sau mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă la proba scrisă, departajarea între aceştia se va realiza pe baza probei interviu.
Eventualele contestaţii cu privire la rezultatul probelor de concurs se depun în termen de 24 de ore de la afişare, în ziua prevăzută de graficul de desfăşurare a concursului. Candidaţii pot contesta numai notele la propriile lucrări.
Tematica şi bibliografia întocmită de către comisia centrală de concurs din cadrul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență este anexă integrantă la prezentul anunţ şi va fi publicată împreună cu anunțul pe site-ul unităţii (Bibliografia pentru conducatori auto și servanti).
Pentru obţinerea formularelor tipizate necesare, cei interesaţi pot consulta site-ul http://www.isubacau.ro, sau se pot adresa la Biroul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Mr. CONSTANTIN ENE” al Judeţului Bacău.
Pentru relaţii suplimentare, candidaţii se vor adresa Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Mr. CONSTANTIN ENE” al Judeţului Bacău, Biroul Resurse Umane, telefon: 0234550000, interior 27010.
Prezentul anunţ se afişează la toate sediile Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Mr. CONSTANTIN ENE” al Judeţului Bacău şi se publică pe pagina oficială de internet a unităţii http://www.isubacau.ro.
SURSa : http://www.isubacau.ro/index.php/domenii...subofiteri
"Audacia Et Devotio"
Cutezanță, îndrăzneală, curaj şi devotament.
|
|
15-10-2016 10:37 AM |
|
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Mesaje în acest subiect |
RE: Avizier posturi scoase la concurs de I.S.U sau MAI - Covalciuc Bogdan - 15-10-2016 10:37 AM
|
|
Bine ai venit, Vizitator! |
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.
|
Sustinem | |
|
|