Evaluarea subiectului:
- 12 voturi - 4.67 în medie
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Autospeciale noi - Autospeciale destinate intervenției la incendii și dezastre
|
Autor |
Mesaj |
maf150
Moderator
      
Mesaje: 2,851
Alăturat: Apr 2011
Locatie:
Thanks: 2284
Given 1209 thank(s) in 581 post(s)
|
RE: Autospeciale noi - Autospeciale destinate interventiei la incendii si dezastre
AUTOSPECIALĂ PENTRU DESCARCERARE DE CAPACITATE GREA ŞI PRIM AJUTOR CALIFICAT
DESTINAŢIE: Autospeciala este destinată intervenţiei pentru descarcerare şi salvare în cazul producerii diferitelor tipuri de accidente – de circulaţie (auto şi feroviare), tehnologice sau catastrofe, în scopul eliberării persoanelor surprinse şi acordării primului ajutor calificat la locul producerii evenimentelor.
Autosasiu: Iveco Eurocargo
Masa maxima autorizata: 15000Kg
Viteza maxima constructive:90Km/h
Putere motor:185Kw
Tractiune: integrala
Numar Axe:2
Dimesiuni de gabarit Lxlxh: 8170x2500x3280
Motor: diesel Euro 5
Dotare:
System de avertizare acustico-optic
System de comunicatii radio pe platforma Tetra cu GPS incorporate
Set de descarcerare
Echipamente pneumaticeEchipamente electrice
Mijloace de stabilizare si fixare pasive
Echipament medical pentru prim ajutor calificat
Alte echipamente: Macara hidraulica, sarcina maxima:4700Kg; Troliu hydraulic sarcina maxina 12000Kg
AUTOSPECIALĂ DE CAPACITATE MĂRITĂ PENTRU STINGEREA INCENDIILOR, DESCARCERARE ŞI PRIM AJUTOR CALIFICAT
DESTINAŢIE: Autospeciala este destinată intervenţiei pentru stingerea incendiilor în mediu urban şi rural, punându-se accentul pe deplasarea rapidă, realizarea în timp scurt a dispozitivului de intervenţie şi utilizarea apei cu randament de stingere ridicat în spaţii închise si deschise, la misiuni de descarcerare şi pentru acordarea primului ajutor calificat.
Autospeciala poate lucra independent (folosind apa din rezervorul propriu sau din alte surse) sau în cooperare cu alte autospeciale similare sau diferite, dar concepute pentru lucru cu apă şi spumă.
Tip autospeciala: IVECO MAGIRUS TLF 22/50 -5 GERMANIA
Autosasiu: Iveco Traker
Masa maxima autorizata: 30000Kg
Viteza maxima constructive:110Km/h
Putere motor:330Kw
Tractiune: integrala
Numar Axe:3
Cabina: dubla 1 + 5 locuri
Dimesiuni de gabarit Lxlxh: 9000x2500x3500
Motor: diesel Euro 5
Dotare echipamente si instalatii speciale
Sistem de avertizare acustico-optic si de adresare catre populatie
Sistem de comunicatii radio pe platforma Tetra cu GPS incorporate
Instalaţie pentru intervenţie la stingere:
Set de descarcerare
Echipament de prim ajutor calificat
AUTOSPECIALĂ DE CAPACITATE MEDIE PENTRU STINGEREA INCENDIILOR, DESCARCERARE ŞI PRIM AJUTOR CALIFICAT
DESTINAŢIE: Autospeciala este destinată intervenţiei pentru stingerea incendiilor în mediu urban şi rural, punându-se accentul pe deplasarea rapidă, realizarea în timp scurt a dispozitivului de intervenţie şi utilizarea apei cu randament de stingere ridicat în spaţii închise si deschise, la misiuni de descarcerare şi pentru acordarea primului ajutor calificat.
Autospeciala poate lucra independent (folosind apa din rezervorul propriu sau din alte surse) sau în cooperare cu alte autospeciale similare sau diferite, dar concepute pentru lucru cu apă şi spumă.
Tip autospeciala: IVECO MAGIRUS TLF 20/20 -2 GERMANIA
Autosasiu: Iveco Euro Fire
Masa maxima autorizata: 14000Kg
Viteza maxima constructive:110Km/h
Putere motor:185Kw
Tractiune: spate
Numar Axe:2
Cabina: dubla 1 + 5 locuri
Dimesiuni de gabarit Lxlxh: 7000x2500x3300
Motor: diesel Euro 5
Dotare echipamente si instalatii speciale:
Sistem de avertizare acustico-optic si de adresare catre populatie
Sistem de comunicatii radio pe platforma Tetra cu GPS incorporate
Instalaţie pentru intervenţie la stingere
Set de descarcerare
Echipament de prim ajutor calificat
AUTOSPECIALĂ DE CERCETARE CHIMICA, BIOLOGICA, RADIOLOGICA SI NUCLEARA – CBRN
DESTINATIE: Autospeciala este destinată intervenţiei în cazul accidentelor nucleare, bacteriologice şi chimice şi pentru decontaminarea personalului de intervenţie şi a celui afectat.Sistemul trebuie sa investigheze, colecteze si prelucreze eficient si rapid informaţii privind situaţia din teren pe toate caile, si sa stocheze si sa transmita datele primare cat si evaluarea masuratorilor la distanta (in ambele moduri atat manual cat si automat. Transmiterea datelor se va face atat la dispeceratele ISU judetene adiacente zonei cat si la alte centre precum cel de mediu, functie de situatia operativă exixtentă.
Autosasiu: Mercedes Benz Sprinter 513 CDI
Masa maxima autorizata: 5000Kg
Viteza maxima constructive:110Km/h
Putere motor:95Kw
Tractiune: integrala
Numar Axe:2
Dimesiuni de gabarit Lxlxh: 6945x1993x2820
Tip sasiu: “ VAN super high roof, super long”
Motor: diesel Euro 5
Dotare echipamente si instalatii speciale:
Sistem de avertizare acustico-optic si de adresare catre populatie
Sistem de comunicatii radio pe platforma Tetra cu GPS incorporate
Echipamentul Nuclear si Radiologic
Echipament chimic
Echipament Bacteriologic portabil
Echipament prelevare probe, apa, aer si sol
Statie meteo
Echipament de decontaminare
Echipamente suplimentare
Sistem integrator de monitorizare, management comanda si control comunicatii si aplicatii CBRN, video, Ethernet, etc
Sistem camera video montate pe autospeciala
Modul de inregistrare trafic voce
Echipamente de protectie
SURSA: http://www.isuarad.ro/?page_id=103
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 01-02-2013 02:59 PM de Karin.)
|
|
25-01-2013 10:23 PM |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Mesaje în acest subiect |
RE: Autospeciale noi - Autospeciale destinate interventiei la incendii si dezastre - maf150 - 25-01-2013 10:23 PM
|
|
Bine ai venit, Vizitator! |
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.
|
Sustinem |  |
 |
|