Acest forum foloseste cookies
Acest site foloseste cookies pentru a personaliza continutul si publicitatea, pentru a analiza traficul si pentru a oferi optiuni social media. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.

pompieri


Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 12 voturi - 4.67 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autospeciale noi - Autospeciale destinate intervenției la incendii și dezastre
Autor Mesaj
autom Offline
Membru junior
**

Mesaje: 26
Alăturat: Feb 2013
Locatie:
Thanks: 0
Given 12 thank(s) in 7 post(s)

Mesaj: #566
RE: Autospeciale noi - Autospeciale destinate interventiei la incendii si dezastre
Multumesc de competari! Sunt binevenite. Avem un schimb de idei productiv!

Referitor la numarul de roti, este o mare diferenta intre 4x4 sau 6x6, este logic, deci acest ,,camion multifunctional,, o sa fie inferior frezelor concepute special pentru zapada. Una este sa ai 4x4 cu roti duble pe spate si alta este sa ai 4x4 cu roti simple. Una este sa ai diferential interaxial sau transversal si alta sa nu ai asa ceva. Clar acest sasiu de camion 4x4 cu punte simpla pe spate o sa fie inferior sasiului 6x6 cu punte simpla.

Sa nu uitam un lucru , foarte important, repartitia maselor. La un Zil, pe puntea din fata avem 3,5 tone iar pe spate aproape 10 tone. Diferenta colosala! Acest lucru este realizat pentru ca autosasiul este GANDIT sa fie folosit ca FREZA. Practic motorul de antrenare este amplasat deasupra puntilor spate, apasa sau lesteaza spatele ceea ce ii da o aderenta sporita si o manevrabilitate extraordinara. Este la fel ca la remorchere, trebuie pus un bloc de beton in caroserie.

Sunt convins ca nu va risca nimeni sa amplaseze blocul de beton ( aproape sigur nici nu au cu ce sa il pozitioneze sau ancoreze si, si mai mai sigur, nu dispune nici un inspectorat de asemena blocuri de beton - sunt ,,dedicate,, ca ,,lest,,). Bazinul de apa nu o sa fie folosit ca si greutate fiindca apa ingheata si , dupa cum declara carosierul, in caroseria camionului trebuie transportata freza cand nu este utilajul echipat.

Referitor la mult laudata transmisie hidrostatica, este faina, in raoprt cu vremurile pe care le traim dar, este un mare da, noi nu avem cultura necesara sa intretinem si sa reparam asa ceva. Nu avem nevoie de lucruri complicate, multe tipuri de uleiuri, multe distribuitoare hidraulice, convertizoare hidraulice si alte asemenea echipamente.

Avem nevoie de cutii de viteza simple si robuste, cardane usor de reparat, cutii de transmisie si reductoare robuste. Calitatea acestor utilaje sta in robustete!

Nici o transmisie de asta hidrostatica nu o sa fie la fel de fiabila ca o cutie cu reductor. Si la frezele rusesti se poate cobori viteza cu ajutorul reductoarelor pana la 300 m pe ora! cu o crestere de putere finala apreciabila.
Stiu ca transmisia hidraulica este des folosita in tractiunea feroviara. Stiu avantajele dar si dezavantajele. Ldh-urile facute la fosta 23 August pe acest principiu functioneaza. Un motor termic care angreneaza un convertizor hidraulic care la randul lui livreaza ulei sub presiune motoarelor hidraulice de tractiune. Randamentul sporit deriva din regimul de functionare al motorului termic. Practic motorul diesel functioneaza pe partea cu randament maxim al graficului cuplu-putere-consum. Reglajul se face exclusiv din partea hidraulica. Consider ca la un camion este prea elaborata metoda. Stiu, aceasta transmisie hidraulica a fost gandita pentru actionarea turbinei melcului ( iar atentie, MELCULUI nu MELCILOR!)

Autospeciala de la Mapn , aproape sigur ( asa gandesc eu, poate gresesc) are un hibrid de actionare electric, masina fiind o autostatie electrica. Aici trebuie sa mai ma informez.

Si da, gadesc la fel, aceste camioane freza ,,consider ca locul acestora nu este in dotarea ISU,, cum spuneati dvs.

Riscam sa avem multifunctionale care nu sunt potrivite 100 % pentru nici o aplicatie.

Pompa montata pe acest sasiu multifunctional sigur nu indeplineste criteriile de durabilitate si simplitate a pompei PSI 50-8 aflate pe mult batranele Apca.
25-02-2015 08:17 PM
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
{myadvertisements[zone_3]}
Postează răspuns 


Mesaje în acest subiect
RE: Autospeciale noi - Autospeciale destinate interventiei la incendii si dezastre - autom - 25-02-2015 08:17 PM
RE: Uupppsss !! - maf150 - 22-11-2016, 10:21 PM

Săritură forum:



Bine ai venit, Vizitator!
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.


  

Parolă
  





Ultimele subiecte
I.S.U. "Bucovina" al Jude...
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
Ieri 01:05 PM
» Mesaje: 243
» Vizualizări: 206338
Istoria pompierilor din C...
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
04-03-2021 08:37 PM
» Mesaje: 38
» Vizualizări: 26076
Cutremurele de pământ
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
04-03-2021 08:09 AM
» Mesaje: 121
» Vizualizări: 147410
Pensii militare
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
03-03-2021 03:52 PM
» Mesaje: 170
» Vizualizări: 237064
Handsfree / Handsfree blu...
Ultimul mesaj a fost postat de: HomefireNews
03-03-2021 07:32 AM
» Mesaje: 10
» Vizualizări: 8139
Operațiuni aeromedicale S...
Ultimul mesaj a fost postat de: HomefireNews
03-03-2021 05:42 AM
» Mesaje: 148
» Vizualizări: 116523
Asociația Civică „ ACVILA...
Ultimul mesaj a fost postat de: HomefireNews
03-03-2021 05:16 AM
» Mesaje: 27
» Vizualizări: 710
Istoria pompierilor din H...
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
02-03-2021 06:47 AM
» Mesaje: 3
» Vizualizări: 1847
Buletinul Pompierilor
Ultimul mesaj a fost postat de: Covalciuc Bogdan
02-03-2021 06:12 AM
» Mesaje: 22
» Vizualizări: 18899
Requiescat in Pacem
Ultimul mesaj a fost postat de: HomefireNews
01-03-2021 07:55 PM
» Mesaje: 437
» Vizualizări: 398735

Sustinem
semperfidelis.ro
agendapompierului.ro