Evaluarea subiectului:
- 7 voturi - 5 în medie
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Sondaj de opinie
|
Autor |
Mesaj |
Covalciuc Bogdan
Administrator
Mesaje: 14,627
Alăturat: Aug 2010
Locatie:
Thanks: 6476
Given 19207 thank(s) in 7980 post(s)
|
RE: Sondaj de opinie
Cel mai recent sondaj realizat de Compania de Cercetare Sociologica si Branding (CCSB) -februarie 2013
Pompierii, Armata şi Biserica sunt instituţiile în care românii au cea mai mare încredere, potrivit datelor unei cercetări sociologice.
Datele fac parte din sondajul SocioPol al CCSB care a avut loc in perioada 7-12 februarie 2013, pe un esantion de 1.004 persoane. Esantionul este reprezentativ pentru populatia adulta neinstitutionalizata a Romaniei, iar eroarea maxima de esantionare, la un nivel de incredere de 95%, este de +/- 3.1%.
Citat:Chiar dacă încrederea în Biserică rămâne foarte ridicată, în ultimii ani se observă o uşoară eroziune a imaginii instituţiei ca atare, spun sociologii.
Decredibilizarea externă a sindicatelor, dar şi creşterea încrederii în organizaţiile neguvernamentale, sunt alte concluzii ale studiului.
Mai mult de 90% dintre români au încredere în pompieri.
Armata şi Biserica sunt următoarele instituţii cu o imagine foarte bună, constantă în percepţia românilor.
Ultimii patru ani ne-au adus însă o îmbunătăţire a percepţiei asupra Armatei, dar şi o uşoară eroziune a imaginii Bisericii.
Potrivit datelor Companiei de Cercetare Sociologică şi Branding, este pentru prima dată, când numai 2/3 dintre români au încredere in Biserică.
Directorul companiei, Mirel Palada, subliniază că tendinţele reies atât din evenimentele recente, cât şi dintr-o posibilă schimbare de valori în societatea românească:
"Avem, pe de o parte, această succesiune, ca mărgelele pe aţă, a fenomenelor de zi cu zi, care vin să contribuie cu efectul lor mărunt sau mai puţin mărunt la percepţie, la atitudine, la opinie; mai e o componentă strategică, o componentă în cazul instituţiilor, mai ales, ce vorbeşte despre schimbarea de valori, despre maniera în care noi, încetul cu încetul, de la o generaţie la alta, ne definim ce bine şi ce e rău în viaţă.
"Ei bine, din tipul acesta de schimbări valorice, evident că se schimbă şi valul de adâncime. Aici am putea să vorbim despre tendinţe ceva mai mari" spune directorul companiei, Mirel Palada
"Audacia Et Devotio"
Cutezanță, îndrăzneală, curaj şi devotament.
|
|
16-02-2013 01:39 PM |
|
{myadvertisements[zone_3]}
|
Bine ai venit, Vizitator! |
Trebuie să vă înregistraţi înainte să postaţi aici.
|
Sustinem | |
|
|