{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}
madrian56
Membru junior
Mesaje: 22
Alăturat: Oct 2013
Locatie:
Thanks: 1
Given 43 thank(s) in 15 post(s)
|
RE: Nimbus Fire System
frumos, dar englezii cumpără Cobra de la ColdCut din Suedia
|
|
27-10-2015 10:45 PM |
|
Thanks given by: | |
|
{myadvertisements[zone_3]}
Andrei Melencu
Membru junior
Mesaje: 24
Alăturat: Nov 2013
Locatie:
Thanks: 5
Given 65 thank(s) in 24 post(s)
|
RE: Nimbus Fire System
Lăsând la o parte debitul redus, principala problemă a sistemului (ca și în cazul Cristanini) este faptul că recipientul cu abraziv a fost poziționat pe lance.
Apar mai multe inconveniente:
- Greutatea lăncii, dificultăți la manevrare și acces
- Accelerarea agentului abraziv la capătul furtunului va reduce viteza de expulzare a apei, iar acest lucru duce la performanțe scăzute de perforare și răcire
- Crește zona de erodare în interiorul lăncii, piesele vor fi înlocuite frecvent
- Cantitate mică de abraziv pentru a reduce greutatea, reumpleri dese
- Probleme logistice: în funcție de numărul de perforări necesare, la intervenție va trebui cărat abraziv de la autospecială la servant, apoi va fi irosit timp cu reumplerea. Cu atât mai grav la atacul de pe autoscară sau în interior la etajele superioare.
Acestea sunt câteva motive pentru care englezii ocolesc soluția Nimbus, chiar dacă este produsă la ei (de un fost partener al Cold Cut Systems care a furat conceptul), și au implementat Cobra ca echipament standard la nivel național. Mai sunt și problemele legale, deoarece suedezii dețin patentul în Europa pentru sisteme de stingere cu hidroperforare.
Ultrans TM
Coldcut Cobra / Leader / ISG / Scott Safety / Nupla
|
|
28-10-2015 05:50 PM |
|
{myadvertisements[zone_3]}
{myadvertisements[zone_3]}